Непоборна для непоборних: в Україні презентували нову горілку преміум якості
NEPOBORNA — українська горілка, створена у часи боротьби світла і темряви. Непоборна для непоборних: горілка спротиву та перемоги. Це власний продукт компанії REGNO, який вона створила спільно з Ігорем Назаровим, якого без перебільшення називають "хрещеним батьком" бренду Jack Daniel’s та Finlandia в Україні. Він працював з найвідомішими алкогольними брендами, а зараз презентує світу новий продукт — преміальну горілку. Поговоримо з ним про історію створення бренду, його місію та глобальні плани.
Як створювалась NEPOBORNA?
З перших днів війни я постійно займався волонтерством, співпрацював з багатьма фондами. У голові дуже чітко намалювалася картина про масштаб трагедії. У мене виникла ідея випустити свій продукт та допомагати країні, все необхідне для цього було. Навіть відповідальний благодійний фонд. З перших днів війни мої партнери з REGNO заснували у Львові «Центр Волонтерства та Захисту», зараз це найбільший гуманітарний хаб в Україні. Почали розробляти концепцію, ідею, стратегію. Купили права на легендарне зображення «Русскій воєнний карабль...» в автора картини Бориса Гроха. Так і закрутилося — я залучив багатьох знайомих до створення бренду, який з самого початку мав міжнародні амбіції. Довгі місяці роботи над продуктом і ось ми готові презентувати його Україні та світу. Зараз до проєкту, так чи інакше, залучено понад 130 осіб. Ми маємо амбітні плани та цілі. Чекайте на новини!
Чому саме горілка?
Ми мали на меті насамперед створити якісний продукт, народжений у спротиві під обстрілами, що буде гідно представляти Україну на міжнародній арені добірного міцного алкоголю. По-друге, планується довгострокова підтримка та відбудова України коштом донатів з кожної пляшки. Ну і останнє, але не менш важливе — в планах вивести на світовий рівень не російську «водку», а саме горілку, як наш національний продукт з аналогією, як Cognac з Франції, Tequila з Мексики або Porto з Португалії.
Популярність українських брендів горілки та бренду України зростатиме на тлі глобальної підтримки в протидії військовій агресії росії. Споживачі іншого імпортного алкоголю будуть обирати український, щоб продемонструвати підтримку. Деякі ритейлери направляють частину коштів, виручених від продажу українського алкоголю, на гуманітарну допомогу постраждалим від війни.
Найважливіша складова будь-якого продукту — якість. Чи має «Непоборна» конкурентів по якості?
Завдяки ретельному пошуку та відбору унікальних спиртів, вдалося створити характерну та впізнавану горілку, складові якої перевершують діючі в Україні стандарти. Над розробкою NEPOBORNA працював Іван Бачурін, президент Асоціації Сомельє України. З 11 варіацій горілки він і ще 50 сомельє та барменів обрали найкращу. Жорсткі вимоги до спирту «Люкс» при виробництві: він має бути в 3 рази кращим за нормативи (за вмістом альдегідів і сивушних масел). Для виробництва обрали Уманський ЛГЗ. Заснований у 1896 році, зараз він переважно працює на експорт, що підтверджує високі вимоги до якості, яка гарантується двома сертифікатами Кашрут.
Хто основна цільова аудиторія горілки?
Років 10 тому я б відповів, що це дорослі чоловіки. Але зараз, з розвитком барної та коктейльної культури, аудиторія трохи змінилась. Річ в тому, що хороша преміальна горілка є ідеальною основою для крутих коктейлів. Я багато разів спостерігав, як жінки дивувались, коли їм казали, що коктейль, який їм дуже смакує, зроблений на горілці!
Що для вас соціальна відповідальність та культура споживання алкоголю?
Наша компанія приділяє цьому багато уваги. Прикладів багато, насамперед можу згадати як обладнали палати в кардіохірургії та побудували будинок, де жінки можуть сховатись від домашнього насильства.
NEPOBORNA — це високоякісний бренд, народжений під час спротиву. Бренд, за яким стоїть соціально-відповідальна місія підтримувати людей, що найбільше постраждали від агресії загарбника. Плануємо донатити кілька доларів з ящика на благодійний фонд «Центр Волонтерства та Захисту», який, своєю чергою, буде вибирати зруйновані об’єкти та відновлювати їх. Ми щомісяця будемо звітувати про перераховані кошти та висвітлювати реальні кейси відбудови. Особливу увагу будемо приділяти продажу за кордон, дистриб’ютор з кожної країни матиме змогу обирати, на які об’єкти спрямувати кошти або навіть пропонувати свої ідеї.
Які глобальні плани компанії Regno?
Наразі в пріоритеті розширення портфеля міцного алкоголю, отже NEPOBORNA стає впевненим кроком у цьому напрямку. Найближчим часом будемо фокусуватись на експорті. В багатьох країнах російську водку потрохи прибирають з полиць, тож це відкриває певні можливості. Впевненості додає і впізнаваність острова Зміїний та наша смілива етикетка.
Іноземці шоковані, що в такий час Українці не тільки продовжують працювати, а ще й випускають новинки. Вже веду перемовини з багатьма країнами, в тому числі з далекими Австралією та США. До того, вже навіть маємо перше замовлення з моєї улюбленої горілчаної країни — Фінляндії!
Чи змінився ринок алкогольних напоїв в Україні? Які очікування?
І так, і ні. Якщо ми говоримо про міцний алкоголь, то в деяких категоріях навіть спостерігається зростання. А от у більш «святкових» категорій реальна біда — шампанське та ігристе дуже впали, особливо в перші пів року війни, і не думаю, що вони зможуть швидко відновитися.