Опубліковано

NEPOBORNA — створена під час спротиву

День початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну. Острів Зміїний, територія стратегічного значення, у Чорному морі, за який багато років тривають суперечки. Епізод з історії нашої держави, який «надихнув» створити бренд NEPOBORNA.

24 лютого 2022 р., ракетний крейсер «Москва» — флагман чорноморського флоту РФ — підплив до Зміїного та звернувся до 13 захисників острова. Від запису розмови наших військових з окупантами кожного українця пробирає несамовита гордість.

"Я, русский военный корабль! Предлагаю сложить оружие и сдаться! Во избежания кровопролития и жертв. В противном случае по вам будет нанесен удар! Как поняли меня? Прием!"

— "Русский корабль, иди на х*й!"

Саме так виглядає справжня непоборність, справжній героїзм. Дивитись в очі ворогу, який має значну чисельну перевагу, та, розуміючи, який буде фінал, без вагань вказати напрям російському кораблю, а разом з ним і кожному окупанту, який зазіхає на нашу нескорену та вільну Україну.

Непоборність — генетичний код України

Війна суттєво змінила правила гри на ринку України. Після 24 лютого, більшість українців почали ставитись більш свідомо до витрачання грошей та підтримувати українських виробників, передаючи частину своїх прибутків на потреби армії та допомогу цивільному населенню, що постраждало від агресії РФ.

NEPOBORNA — бренд української горілки. Бренд — символ спротиву та перемоги, що народився під час становлення української самоідентифікації на світовому рівні. Бренд, за яким стоїть соціально-відповідальна місія підтримувати людей, що найбільше постраждали від агресії загарбника.

Виготовлена під контролем і за рецептурою компанії REGNO, спільно з Ігорем Назаровим, екс-директором компанії Brown Forman Ukraine. Завдяки ретельному пошуку та відбору унікальних спиртів, вдалося створити характерну та впізнавану горілку, складові якої перевершують діючі в Україні стандарти. Над розробкою NEPOBORNA працював Іван Бачурін, президент Асоціації сомельє України. З 11 варіацій горілки він і ще 50 сомельє та барменів обрали найкращу. Жорсткі вимоги до спирту «Люкс» при виробництві: він має бути в 3 рази кращим за нормативи (за вмістом альдегідів і сивушних масел).

Для виробництва обрали Уманський ЛГЗ. Заснований у 1896 році, зараз він переважно працює на експорт, що підтверджує високі вимоги до якості, яка гарантується двома сертифікатами Кашрут.

Бренд NEPOBORNA націлений підтримувати відновлення України. Насамперед — завдяки експорту, адже у планах масштабний вихід на міжнародні ринки та створення потужного бренду світового рівня, а також з допомогою системи донатів з продажу кожної пляшки.