Опубліковано

CitrusAd — розширюючи можливості e-commerce

Теги:
CitrusAd

Ритейл медіа – це не лише величезні переваги для e-commerce, але й майбутнє диджитальної реклами в цілому.

Якщо «пошук» сприяв розвитку диджитал-реклами у 2000-х, соціальні мережі посилили її популярність у 2010-х, то найближчими роками вектор розвитку онлайн-реклами задаватиме саме ритейл медіа.

Для ритейлерів, які хочуть розвиватися в цьому напрямку, наступним кроком стане трансформація свого ресурсу (показів товарної полиці та даних) у повноцінну ритейл медіа платформу. Існує два шляхи досягти цього: розробити власні технології з нуля або скористатися кастомізованими рішеннями. У кожного з варіантів існують свої переваги й недоліки. Втім якщо коротко, то займатися повноцінною розробкою нового технологічного рішення має сенс лише для дуже обмеженого числа гравців.

Тому сьогодні розповімо про одне з найкращих наявних технічних рішень для ритейл медіа на ринку — CitrusAd.

CitrusAd — платформа для зручної рекламної взаємодії

CitrusAd — компанія створена у 2017 році в Австралії, спеціалізується виключно на ритейл медіа технологіях. За шість років вона виросла зі стартапу в компанію, яка працює з понад 100 найбільшими ритейлерами у 25 країнах світу і 5000+ рекламодавцями, ставши ритейл медіа платформою з найшвидшими темпами розвитку. Однією з останніх угод компанії стала співпраця з Carrefour Group, у чиєму портфелі понад 13000 продовольчих магазинів по всьому світу. Мета колаборації — забезпечити в Європі та Латинській Америці той самий масштаб та рівень ритейл медіа можливостей, який вже існує у США.

CitrusAd платформа створена для простої взаємодії між рекламодавцями та ритейлерами. Вона надає онлайн-продавцям додаткове джерело доходу через збільшення кількості рекламодавців та заповнення своїх рекламних місць. Своєю чергою рекламодавці отримують доступ до великої кількості якісних рекламних місць та максимально релевантної аудиторії.

Як працює ритейл медіа платформа CitrusAd

Платформа CitrusAd працює як будь-яка інша рекламна платформа, де паблішери дають доступ до інвентарю, а рекламодавці завантажують креативи та змагаються за бажане місце у живому аукціоні з тією різницею, що ця технологія налаштована саме під e-commerce сегмент. Що, звісно, відкриває ціле коло додаткових можливостей.

Наприклад, ритейл медіа платформа — must have для компаній із великою кількістю товарів. Тому що кабінет рекламодавця ритейл медіа платформи автоматично синхронізує список усіх SKU, що продаються на ритейл майданчику. Відповідно, для запуску рекламної кампанії достатньо просто вибрати потрібний продукт та додати бажані налаштування. Так навіть бренди з каталогами на тисячі товарів можуть запускати свої РК у декілька кліків.

Прозорість та детальна аналітика — одні з ключових переваг роботи з ритейл медіа платформою CitrusAd. У кабінеті платформи рекламодавці та маркетологи можуть фактично в онлайн режимі бачити та відстежувати ключові показники як самої рекламної кампанії (imp/clicks/ctr/cpm/cpc), так і її ефективності (продаж/дохід/ROAS).

Ритейлери ж у своєму кабінеті можуть бачити статистику по всіх кампаніях, валідувати їх, бачити заробіток, налаштовувати загальні правила монетизації та багато іншого.

Для допомоги у локалізації цих можливостей компанія Admixer Advertising стала офіційним представником ритейл медіа рішення CitrusAd і може допомогти з «введенням» у світ ритейл медіа як за допомогою окремих рішень технологічного стека, так і за допомогою навчання команд ритейлерів.

З графіка видно, як різні гравці e-commerce сфери взаємодіють між собою за допомогою ритейл медіа платформи. Слово «технологія» часто звучить занадто узагальнено, але воно має за собою широкий функціонал, який дозволяє виконувати, автоматизувати та полегшувати цілу низку завдань та функцій. Наприклад, технологія CitrusAd дозволяє налаштовувати та керувати рекламними кампаніями в одному інтерфейсі, інтегрувати у платформу будь-які дані, отримувати аналітику та автоматизувати створення звітів.

Платформа CitrusAd надає як ритейлерам, так і рекламодавцям можливість повністю контролювати рекламні покази. Така прозорість дає впевненість у технічному партнері та в якості реклами.

Переваги роботи з ритейл медіа платформою

Прозорість є ключовим принципом продуктів CitrusAd: починаючи з API й закінчуючи інтерфейсом користувача. Однак є сенс розглянути більш прикладні переваги роботи з цією платформою для ритейлерів.

Додатковий дохід. Крім того, що ритейл медіа платформа дозволяє збільшити заповнюваність своєї онлайн-полиці (fillrate), ритейлер ще й отримує подвійний дохід: від продажу інвентарю і від реклами.

Взаємодія із брендами. Ритейл медіа платформа допомагає не лише залучити нових клієнтів, а й завдяки прозорості екосистеми ще й покращити відносини з наявними.

Зростання трафіку та продажів. Шляхом об’єднання онсайт і офсайт можливостей ритейлер водночас отримує додатковий трафік на сайт та збільшення продажів.

Мінімізація витрат. Готове рішення зменшує витрати та оптимізує складні й рутинні процеси, зводячи «ручну роботу» до мінімуму та звільняючи місце для стратегії та планування.

Рекламодавці також отримують чимало переваг від запуску реклами через ритейл медіа платформи, а саме:

Комунікація із платоспроможними користувачами. Через ритейл медіа рекламодавці отримують доступ не просто до інтернет-користувачів, а до онлайн-покупців — користувачів, які максимально готові до покупки тут і зараз.

Розуміння клієнта. Завдяки 1st party даними, що використовуються в ритейл медіа, таргетинг стає максимально точним і навіть без використання 3rd party cookies.

Детальна аналітика конверсій. Оскільки покази та продажі відбуваються на одній платформі, рекламодавці можуть відстежувати вплив реклами на продаж аж до окремих SKU.

Зручність self-service кабінету. Використання self-service кабінету дозволяє налаштовувати РК та оперативно вносити коригування, проводити А/В тестування, а також збирати всі ключові бізнес-показники в одному інтерфейсі.

Крім того, і ритейлери, і рекламодавці в результаті виграють від незаперечної UI/UX зручності ритейл медіа платформи.

Основні рекламні формати CitrusAd

Зручний інтерфейс і доступ до персоналізованих даних підводить нас до головної суперсили ритейл медіа — миттєвої купівлі товарів, що рекламуються. Цьому сприяють формати платформи CitrusAd: sponsored products, sponsored display, branded page, які можуть з’являтися на будь-якій сторінці сайту/додатка ритейлера: від пошуку аж до сторінки контактів. Все залежить від налаштувань, якими повністю управляє ритейлер.

Сьогодні sponsored ads (products, display) — це найпопулярніший в e-commerce формат, тому що він:

  • просуває конкретний товар і водночас виглядає максимально нативно на сторінці,
  • працює в обхід рекламних блокувань (ad block),
  • надточно таргетується, завдяки 1st party даним.

А клікнувши на рекламований товар, користувач переходить не на сторонній лендінг або обліковий запис у соцмережі, а відразу до купівлі товару в межах магазину ритейлера. Таким чином, вплив фактора «передумати або подивитися ще» на покупку істотно зменшується.

Реклама продуктів, яка демонструється в цифровій точці покупки, є одним із найпотужніших інструментів для підвищення впізнаваності та продажу продукту. Крім того, такі формати дозволяють продуктам не тільки виділитися, а й предстати у більш вигідному світлі, ніж конкурентні товари. Ритейл медіа також можуть показувати покупцеві рекламу і після того, як він пішов із продуктового сайту з метою повернути його для здійснення покупки.

Кому підійде платформа CitrusAd

WARC (Всесвітній Дослідницький Центр Реклами) назвав ритейл медіа четвертим за величиною рекламним ресурсом, прогнозуючи, що 2023 року цей канал зросте ще на 10% і досягне майже 122 млрд доларів. Внаслідок цього дедалі більше ритейлерів дивляться у бік масштабування шляхом саме ритейл медіа.

Сьогодні наш ринок тільки знайомиться з можливостями такого формату онлайн-реклами, і в цьому є величезна перевага — можна випередити конкурентів, створивши свою ритейл медіа платформу раніше та отримавши більше експертизи в цій галузі. Ритейл медіа — це не тренд, що проходить, а технологія, яка трансформує ландшафт онлайн-реклами в найближчому майбутньому. А платформа CitrusAd допоможе ритейлерам, які хочуть розвиватися, суттєво збільшити свої доходи, випереджаючи темпи індустрії.

Замість висновку

З ритейл медіа платформою всі сторони угоди отримують гарантований результат навіть в одіозну епоху відсутності 3rd party cookies. У ритейлерів з’являється додаткове джерело заробітку плюс підвищується заповнюваність інвентарю, а у рекламодавців зростають конверсії завдяки релевантній аудиторії. Своєю чергою, користувачі бачать лише рекламу, яка відповідає їх інтересам та потребам. На сьогодні це найоптимальніше рішення для ритейлерів будь-якого розміру.

CitrusAd не просто так стала ритейл медіа платформою із найшвидшими темпами розвитку. Зручність інтерфейсу разом із її показниками ефективності говорять самі себе. Компанія Admixer Advertising, як локальний представник платформи в регіоні, допомагає ритейлерам зрозуміти, як максимізувати свій заробіток на рекламі, створити команду з поглибленими знаннями в галузі ритейл медіа, а також налагодити партнерські відносини з агентствами та іншими технічними провайдерами.

Щоб дізнатися, як саме ваш бізнес може використовувати можливості ритейлу медіа, пишіть на dkostetskyi@admixeradvertising.com