Олександра Глацовська очолила Digital Marketing в АЛЛО
До команди національного маркетплейса й омніканального ритейлера АЛЛО приєдналася у ролі Head of Digital Marketing Олександра Глацовська.
У зону відповідальності Олександри входить розвиток та масштабування основних digital-каналів АЛЛО, а також відновлення роботи тих каналів, що були зупинені з початком війни. У фокусі — платне просування товарів в Google, робота з СРА-мережами, ремаркетинг, промо мобільного застосунку АЛЛО, SEO, онлайн-сервіси для вибору товарів і порівняння цін, участь у налаштуванні наскрізної аналітики.
Олександра Глацовська має значний досвід роботи у сфері інтернет-маркетингу та e-commerce, працювала як на боці компаній, так і на боці агенцій. Вона очолювала відділ інтернет-маркетингу Yakaboo, найбільшого книжкового онлайн-магазину України, а до цього відповідала за платний трафік ритейлера Фокстрот. Також має досвід роботи account-менеджером у Twiga Digital Ukraine: саме на цій посаді вона зрозуміла, що бажає самостійно налаштовувати пошукову та таргетингову рекламу для українських продуктових компаній.
«Ми підсилюємо маркетинг АЛЛО та розвиваємо бізнес за складних умов. Вимоги до платного трафіку за поточних обставин змінюються, тож Олександра реалізовуватиме надскладні та нестандартні завдання для АЛЛО. Впевнений, що співпраця з Олександрою вплине на ефективність та влучність пошукової реклами АЛЛО, а також на основні performance-показники компанії», — коментує директор із маркетингу АЛЛО Артур Матковський.
Наразі АЛЛО розширює команду Digital Marketing та шукає SEO та РРС для реалізації викликів e-commerce.