Опубліковано

Формат Auchan Discount: ритейлер перетворює гіпермаркети на гіпердискаунти

Мережа Auchan запустила перші гіпердискаунти під брендом Auchan Discount. Торгові точки були відкриті після капітальної реконструкції двох гіпермаркетів, які раніше працювали в цих локалізаціях. Який асортимент пропонують магазини в новій концепції? Що залишилося від гіпермаркетів?

Румунська філія мережі Auchan переформатувала два гіпермаркети в рамках нової концепції гіпердискаунту. Торгові точки в Тімішоарі та Плоєшті вже кілька днів працюють під новим брендом з 15 тис. SKU у пропозиції.

"Ми дуже віримо в дисконтну модель, і стратегія входження в цей напрямок пов’язана не лише з періодом, який ми переживаємо. Дисконтні магазини є одним із рішень, які повинні бути включені в портфоліо Auchan", — сказав Йонуц Арделяну, генеральний директор Auchan Румунія.

Нова концепція Auchan Discount реагує на ситуацію, пов’язану зі зниженням купівельної спроможності румунських споживачів. Нові торгові точки пропонують різноманітний асортимент, який на 60% складається з продуктів харчування та на 40% — з непродовольчих товарів. Важливе місце в пропозиції магазину займають власні торгові марки Auchan, а також продукція румунських постачальників. Близько третини асортименту магазинів — це товари бренду Auchan та ексклюзивні бренди.

Щоб запропонувати споживачам низькі ціни, два концептуальні магазини Auchan Discount значно знизили операційні витрати (порівняно з традиційними гіпермаркетами), зменшивши, споживання електроенергії, простір для холодильних полиць, оптимізувавши логістичні процеси та знизивши транспортні витрати. У випадку цих магазинів, інвестиції в дизайн інтер’єру та рекламу також були суттєво обмежені. Продукція доставляється і продається, в основному, на піддонах і в ящиках, використовуючи адаптовані меблі.

Ашан попрацював над адаптацією пропонованого асортименту до дисконтної концепції магазину: зменшено кількість витратних матеріалів і упакування, а також місця для зберігання. Водночас можливість ритейлера вести переговори про закупівлю великої кількості товарів допомагає отримати вигідніші ціни.

Тіберіу Данетіу, директор з маркетингу Auchan Retail Румунія, зазначає, що розвиток концепції гіперзнижок підкреслює місію компанії, яка полягає в захисті купівельної спроможності клієнтів, особливо в період високої інфляції.

"Магазини Auchan Discount зберегли елементи, пов’язані зі споживацькою поведінкою, обслуговуванням клієнтів, а також орієнтацією на стійку торгівлю, будучи при цьому дуже вимогливою концепцією з точки зору витрат. Отримані заощадження реінвестуються в заходи, спрямовані на підтримку обіцяного рівня цін", — говорить директор з маркетингу Auchan Retail Румунія.

У двох дискаунт-магазинах покупці знайдуть широкий асортимент румунських товарів. Варто зазначити, що понад 90% асортименту складається з продуктів харчування румунського виробництва, а понад 85% є постачальниками з Румунії, серед яких близько 100 локальних виробників. Що стосується товарів під торговою маркою Auchan, то магазини пропонують понад 1200 найменувань, більшість із яких — понад 700, виробляються в Румунії.

Представники мережі запевняють, що клієнти Auchan Discount як і раніше зможуть насолоджуватися комфортом і зручністю покупок, як у гіпермаркетах. Адже нова концепція дискаунту передбачає широкі проходи між стелажами, видиме маркування категорій, каси самообслуговування та велику кількість класичних кас (19 у Плоєшті та 22 у Тімішоарі).

Торговий зал гіпермаркету після реконструкції залишився ідентичним, однак для оптимізації витрат і полегшення покупок змінено структуру відділів, а деякі товарні категорії розміщено на палетах. Новий стриманий дизайн магазину підкреслює зміни, які полягають в пропозиції низьких цін.