METRO не планує виходити з ринку Росії, а навпаки співпрацює з відомою ведучою
За рішення продовжити роботу в Росії група METRO отримала хвилю критики. Попри значні труднощі на російському ринку, німецька компанія не має наміру покидати його.
Німецька група Metro AG, зокрема мережа METRO Cash&Carry, налагодила рекламну співпрацю з відомою російською телеведучою Ксенією Собчак.
У відео, опублікованому на її YouTube-каналі, вона весело пояснює російським споживачам, що тепер доступ до магазинів METRO відкритий для всіх покупців, і що в майбутньому їм більше не знадобляться картки лояльності клієнтів.
"Наша мета — розвіяти стереотип недоступності METRO", — пояснює новий керівник компанії Йоханнес Толей в прес-релізі, опублікованому на сайті Metro Russia.
Аналітики зазначають, що такі нововведення викликають здивування, оскільки відмова компанії від притаманної їй бізнес-моделі свідчить про серйозну кризу на російському ринку.