Опубліковано

Сік + “Моршинська” = “Лимонада”. IDS Ukraine випустив новий продукт – лимонад

Теги:
FMCG
IDS Ukraine

Національний виробник напоїв, компанія IDS Ukraine, запустила новий продукт — лінійку лимонадів на природній мінеральній воді “Моршинська”. Напій представлено під назвою “Лимонада”.

Для виробника — це абсолютно нова категорія, раніше він традиційно оперував на ринку бутильованої мінеральної води, а також, з недавніх пір, енергетиків.

Поштовхом до створення нового продукту став запит українських споживачів, які, з одного боку, прагнуть отримувати задоволення від споживання смачних напоїв, з іншого — надають перевагу натуральним продуктам. «Лимонада» наразі один з найбільш соковмісних лимонадів в Україні, в його складі — від 5 до 10% соку«, — повідомляють у прес-службі виробника.

Для зручності споживачів компанія пропонує кілька видів пакування — пляшки 1,5 л та 0,5 л та алюмінієву банку об’ємом 0, 33 л, яку зручно брати з собою. На поличках мережевих супермаркетів «Моршинська Лимонада» з’явилася 20 квітня.

Як зазначає генеральний директор IDS Ukraine Марко Ткачук, новий продукт повністю відповідає актуальному прагненню суспільства до більш здорових продуктів харчування та напоїв. «Нам вдалося створити продукт без консервантів, штучних барвників та ароматизаторів», — каже він. Капітальні інвестиції в новий продукт на мінеральній воді «Лимонада» склали 438 млн грн. Його розробка та вихід на ринок — частина довгострокової стратегії IDS Ukraine по розвитку бізнесу.

"Виводити нові продукти та рухатися вперед, попри війну та економічну нестабільність, — принципове рішення компанії«, — наголошує Марко Ткачук.

Відзначимо, що це вже другий новий напій, представлений IDS Ukraine у 2023 році. В січні компанія випустила енергетик «Воля», перша партія якого була передала на передову захисникам України.