Опубліковано

Новий продукт від IDS Ukraine на полицях супермаркетів

Національний виробник напоїв, компанія IDS Ukraine, вивела на вітчизняний ринок новий продукт — лінійку лимонадів на природній мінеральній воді “Моршинська”. Напій представлено під назвою “Лимонада”. Відзначимо, що для цього виробника — це абсолютно нова категорія, оскільки раніше він традиційно оперував на ринку бутильованої мінеральної води, а також, з недавніх пір, енергетиків.

За даними прес-служби IDS Ukraine, поштовхом до створення нового продукту став запит українських споживачів, які, з одного боку, прагнуть отримувати задоволення від споживання смачних напоїв, з іншого — надають перевагу натуральним продуктам. У компанії стверджують, що «Лимонада» наразі — один з найбільш соковмісних лимонадів в Україні, в його складі — від 5 до 10% соку (в залежності від одного із трьох смаків — яблука, грейпфрута та персика з апельсином).

Для зручності споживачів виробник пропонує кілька видів пакування — пляшки 1,5 л та 0,5 л та алюмінієву банку об’ємом 0,33 л. Цікаво, що над дизайном продукту працювала агенція Reynolds and Reyner.

Вибір назви «Лимонада» для нового проекту IDS Ukraine — це результат внутрішньої роботи бренд-команди компанії. «Зробивши дослідження, ми виявили, що „лимонада“ — це старовинне українське слово. Лимонадою називали напій, що поєднував у собі лише воду та фрукти — нічого зайвого, тільки натуральні інгредієнти. Саме тому ми і вирішили використати його — з одного боку повертаючи у вжиток наші втрачені історією слова, з іншого — показати, що наш напій — це дійсно лише мінеральна вода „Моршинська“ та сік фруктів», — говорить Оксана Ткачук, директорка з маркетингу IDS Ukraine.

На поличках мережевих супермаркетів «Моршинська Лимонада» з’явилася 20 квітня поточного року.

Як зазначає генеральний директор IDS Ukraine Марко Ткачук, новий продукт повністю відповідає актуальному прагненню суспільства до більш здорових продуктів харчування та напоїв. «Нам вдалося створити продукт без консервантів, штучних барвників та ароматизаторів», — каже він. Капітальні інвестиції в новий продукт на мінеральній воді «Лимонада» склали 438 млн грн. Його розробка та вихід на ринок — частина довгострокової стратегії IDS Ukraine по розвитку бізнесу.

Відзначимо, що це вже другий новий напій, представлений IDS Ukraine у 2023 році. В січні компанія випустила енергетик «Воля», перша партія якого була передала на передову захисникам України.

Оксана Ткачук, директорка з маркетингу IDS Ukraine:

Про особливості споживання безалкогольних напоїв, які домінують у світі та в Україні

Ми бачимо, що українці — поціновувачі насичених смаків. Щодо різноманіття — є запит на улюблені смаки яблука та апельсину. Проте споживачі в Україні готові експериментувати та відкривати для себе неочікувані фруктові комбо. Саме тому у нашій лінійці лимонадів, окрім класичного яблука, представлені комбо персика з апельсином і зовсім новий, проте не менш яскравий смак грейпфрута.

Стосовно світових трендів ми бачимо чіткий напрямок на натуральність продуктів харчування. Ми завжди намагаємось слідувати світовим та європейським стандартам, тому наша лінійка лимонадів не містить консервантів та штучних барвників — лише натуральна основа. Звідси і слоган — «Комбо природи і природи». Саме тому ми звертаємо увагу на термін споживання відкритої пляшечки «Лимонади» від Моршинської — він значно коротший за інші ринкові пропозиції, адже продукт вироблений з натуральних інгредієнтів. Додатковою перевагою є виготовлення продукції на надсучасній асептичній лінії — слідуючи інноваційним технологіям виробництва.

Про ринкову долю в сегменті традиційних категорій і прогнози щодо нових продуктів компанії

Перш за все, варто зазначити, які саме бренди входять до складу українського виробника мінеральних вод IDS Ukraine: це широковідомі «Моршинська» та «Миргородська», «Аляска» та Aqua life. За останні 15 років присутності на ринку завдяки ефективній роботі команди та за рахунок майже незмінного складу ТОП-менедженту, нам вдалося посісти лідерську позицію на ринку мінеральних вод зі значним відривом від конкурентів. Незважаючи на повномасштабне вторгнення, IDS Ukraine зберігає свою долю ринку на рівні 40% (згідно з внутрішніми даних компанії), що більш ніж втричі більше найближчого конкурента.

Стосовно нових продуктів, таких як енергетичний напій «Воля» та лінійка лимонадів під назвою «Лимонада», ми очікуємо високих результатів від запуску, адже ми пропонуємо унікальні якісні продукти для аудиторії, яку ми добре знаємо, тому впевнені, що підкоримо ці категорії і займемо належне місце у серцях наших споживачів. Основною метою ми ставимо перед собою зайняти близько 14% долі ринку у перший рік запуску з лимонадами, та до 5% — з енергетиками. Надалі — наблизитись до показників нашого основного продукту — мінеральної води «Моршинська» — і посісти лідерські позиції у категорії солодких напоїв.