Як розширити смакові вподобання споживачів: AZNAURI запустив нові смаки благородного напою
- Фото:
- All Retail
Широко відомий в Україні бренд AZNAURI випустив на ринок нові коньяки зі смаком вишні та кави.
Бренд коньяків AZNAURI презентував ринку свої новинки в серії Flavored Collection: AZNAURI Wild Cherry та AZNAURI Espresso, поєднавши коньяк 5 років витримки з класичними смаками кави та вишні. Продукт мав на меті розширення смакових горизонтів споживачів від класичного уявлення про коньяк до благородного напою, який можна міксувати з коктейлями.
Продукт як нова форма
У лінійці смакових коньяків AZNAURI дві варіації: з ароматом вишні та кави. За задумом бренду напої будуть до вподоби енергійній молоді, яка зможе споживати коньяк не тільки в оригінальній формі, а й в коктейлях:
«Коньяк настільки легко та приємно п’ється, що його можна вживати самостійно без жодних доповнень. Ми також створили коктейлі, які легко приготувати самостійно вдома. Наприклад смак вишні ідеально поєднувати з класичним тоніком, а смак еспресо — з тоніком та апельсиновим соком», — коментує Ольга Оширова, директорка з маркетингу AZNAURI в Україні.
В основі концепції смакових коньяків AZNAURI — класика в поєднанні з сучасністю. Один з найпопулярніших напоїв серед українців отримав нову інтерпретацію, головною рисою якої є орієнтованість на задоволення. Коньяки зі смаками від AZNAURI — це той самий надійний перевірений друг, сповнений вишуканості, адже зберіг свою класичну основу, пройшовши шлях від винограду до витримки в дубових бочках, від купажування коньячних спиртів та улюблених смаків досвідченими майстрами до столу в компанії давніх друзів, які прагнуть підкреслити цінність моменту особливими атрибутами, такими як пляшка AZNAURI Wild Cherry або AZNAURI Espresso.
Про виклики
У категорії коньяків AZNAURI має широку асортиментну лінійку класичних смаків, однак, аби відповідати запиту сучасності та трендам алкогольного ринку, бренд створив смакові варіації благородного напою у Flavored Collection:
«Ми бачимо світові тренди на напої та продукти „зі смаками“: споживачі стають більш відкритими та охоче реагують на „смакові“ версії звичних для них продуктів. Наші нові продукти знайдуть свого споживача серед молодої аудиторії та жінок, які сьогодні активно формують тренд „на задоволення від життя“. Крім того, такими яскравими продуктами бренд AZNAURI підкреслює свій імідж інноваційного та сучасного бренду, який випереджає час», — зазначила Ольга Оширова.
Варто відзначити, що лінійка Flavored Collection від AZNAURI є інноваційним сучасним рішенням, яке впроваджує нову категорію на ринку та дарує споживачам незабутні смакові відчуття. Водночас бренд AZNAURI залишається справжнім флагманом серед коньяків в Україні.