Опубліковано

HoReCaнець — новий телеграм-канал для української гастроспільноти

Теги:
Metro
Фото:
tomfoto.de

В Україні з’явився профільний телеграм-канал HoReCaнець. Мета каналу – підтримати та популяризувати українську гастрономічну спільноту, надати ресурси та авторитет для її зростання й успішного представлення у світі. Спільнота також має на меті об’єднати українських шефів, рестораторів і всіх, хто є дотичним до гастрономічної сфери.

HoReCaнець — це платформа, де українські шефи та ресторани зможуть знайти не тільки ідеї та готові інструменти для розвитку своєї діяльності, але й взаємно підтримувати й підсилювати одне одного, створюючи єдиний простір для обміну досвідом та знаннями.

Основні тематики на каналі HoReCaнець:

  • тренди: на каналі будуть ділитись найсвіжішими тенденціями в гастрономії, надавати інсайти, як впровадити їх у власному бізнесі;
  • коментарі експертів: відомі експерти гастрономічної галузі поділяться своїми знаннями, досвідом та порадами щодо розвитку ресторанного бізнесу в Україні;
  • що роблять українські та світові шефи: HoReCaнець розповідатиме про досягнення українських та світових шеф-кухарів, їхні непересічні кулінарні відкриття;
  • як шефам ставати відомими: на каналі будуть практичні поради, інструменти та ідеї щодо підвищення кваліфікації та авторитету українських шеф-кухарів на національному та світовому рівнях;
  • огляди вигідних пропозицій від METRO для HoReCa-клієнтів: спеціальні пропозиції та акції від компанії METRO, що допоможуть партнерам у гастрономічній сфері знижувати витрати та оптимізувати бізнес-процеси.

«HoReCaнець — це ініціатива компанії METRO Україна, яка вірить, що лише спільними зусиллями можна досягти успіху. «Створення каналу є ще одним нашим кроком у напрямку розвитку та підтримки сфери гостинності в Україні. Запрошуємо всіх приєднатися до платформи HoReCaнець, щоб разом створювати сильну українську гастрономічну спільноту», — коментує Олена Вдовиченко, генеральна директорка METRO Україна.