Опубліковано

Auchan Україна відмовляється від пластику у своїх магазинах

Нещодавно ритейлер Auchan Україна запустив проєкт Saveпланету із відмови від пластику.Проєкт розрахований на кілька етапів і відмова від пластику — лише перша його частина.

З проєктом Saveпланету покупців, перш за все, будуть знайомити в магазинах мережі. Для цього позначили місця, де клієнт може зробити вибір на користь екоальтернативи. Екомаршрут магазином починається зі входу, де розмістили сортувальні бокси, які вчать клієнта сортувати сміття правильно (папір, скло, пластик, змішані неорганічні відходи). У майбутньому Auchan Україна планує зробити «зелені зони» на парковках: місця для відпочинку та підзарядки гаджетів з альтернативних джерел енергії.

У зоні свіжих овочів компанія повністю відмовилася від пластику та єдина серед мереж пропонує безплатний паперовий пакет. Також є альтернатива із кукурудзи та сітки для овочів.

М’ясо та рибу Auchan Україна фасує тільки в кукурудзяні пакети та не бере за це окрему плату з клієнта. Також мережа працює над тим, аби перейти на екологічну тару у відділі кулінарії.

«Вареники, пельмені, власна випічка — у нас уже продаються лише в паперовій тарі. На папір в упаковці переходять власні торгові марки (рис, макарони, печиво). Виявилося, що найважче знайти альтернативне паковання для борщу та інших перших страв, — посміхаючись, говорить Іван Мандзюк, керівник робочої групи по відмові від пластику Auchan Україна. — Також проблематичним досі є замінити на екологічні поліетиленові рукавички. В Україні на даний момент немає альтернативи. Але ми шукаємо».

Щодо екологічних товарів, то Auchan Україна випустила повноцінний каталог на більше ніж 200 позицій, під час виготовлення яких виробник дотримувався норм зі збереження навколишнього середовища.

У фізичних магазинах починають облаштовувати місця, де зібрані лише екологічні товари як продовольчого, так і непродовольчого сегмента (іграшки, посуд, пледи, одяг з перероблених матеріалів).

На касі на клієнта також чекає оновлення: «чорний лицар» — пакет зі 100% переробленого пластику тепер інформуватиме з чого його виготовлено, а у продажі, окрім вже традиційної багаторазової «сумки Auchan», з’явиться її менший аналог — багаторазовий мінішопер.

Проєкт супроводжується мультиканальною кампанією, щоб розвивати щоденні екозвички українців та звернути увагу на важливість збереження навколишнього середовища.