METRO Україна впроваджує екологічні зміни для зниження впливу на клімат
METRO Україна замінила дизельні навантажувачі на електричні в п’яти торговельних центрах в Одесі, Києві та Львові, а найближчим часом їх замінять ще у двох ТЦ у Києві та Івано-Франківську. До 2027 року METRO планує повністю оновити всі навантажувачі й перейти на 100% використання електричних моделей.
Зважаючи на загрозу глобального потепління, METRO визначила одним зі своїх пріоритетів скорочення викидів парникових газів на 37,5% до 2035 року порівняно з рівнем 2020 року. Для досягнення цієї амбітної мети, компанія зосереджує зусилля на кількох ключових секторах: заміна холодоагентів в холодильних системах, заміна транспорту, енергоефективність та робота з постачальниками. Ці ініціативи допоможуть зменшити негативний вплив на довкілля та створити більш екологічно чисті громади.
Окрім заміни навантажувачів, METRO також здійснила перехід на LED освітлення у всіх торгових центрах України, за винятком тих, що розташовані на окупованих територіях. Це значно поліпшило якість освітлення для співробітників та клієнтів, а також дозволило знизити споживання електроенергії на 30%. Такий крок зменшує навантаження на енергосистему України, інфраструктура якої страждає внаслідок ракетних обстрілів. Компанія вирішила відмовитись від традиційних люмінесцентних ламп ще й через ртуть у їхньому складі. Старі лампи утилізували, щоб уникнути забруднення навколишнього середовища.
Раніше цього місяця компанія першою в Україні серед ритейлерів встановила у своєму ТЦ на Теремках охолоджувальну систему на основі природного холодоагенту CO2 (R744). Система значно збільшує енергозаощадження та не сприяє глобальному потеплінню.
«Ми продовжуємо спрямовувати максимум зусиль на захист навколишнього середовища та боротьбу зі змінами клімату, попри воєнний стан у країні, адже турбота про нашу планету — це турбота про майбутнє наших дітей. Останні ініціативи METRO з заміни навантажувачів і холодоагентів на екологічніші та переходу на LED освітлення мають на меті створення зеленого та екологічно чистого бізнесу, який сприятиме сталому розвитку не тільки нашої компанії, а й громад в Україні»,— коментує Олена Вдовиченко, генеральна директорка METRO Україна.