Опубліковано

«Сільпо» на арені слави: 7 рік поспіль торгова мережа у списку найкращих дизайнерських рішень

Профільний журнал European Supermarket Magazine (ESM) щороку складає список Europe’s Finest Store. Видання обирає найбільш дивовижні інноваційні та дизайнерські концепції магазинів, які були відкриті або оновлені на європейському ринку ритейлу. Цього року до переліку найкращих, вже всьоме, потрапили три супермаркети українського ритейлера «Сільпо».

1. Присвячений емоціям, відкритий у жовтні 2022 року супермаркет в м. Рівне у ТРЦ Happy Mall.

Інтер’єр магазину яскравий та барвистий. Посеред торгового залу створена інсталяція з повітряних куль з простими мріями про приємні та теплі почуття. В овочевому відділі розміщена інсталяція фігур чоловіка та жінки, які перебувають у вихорі своїх думок та переживань.

2. Присвячений гелікоптерам у стилі ретрофутуризм, відкритий у грудні 2022 року в Борисполі.

Поєднання стилів наукової фантастики та вигаданих технологій демонструють майбутнє, яке зустрічається з надприродним розумом і незвичними об’єктами. ESM відзначив, що супермаркет було відкрито за надзвичайно складних умов енергетичної кризи внаслідок атак Росії.

3. Присвячений географічним міфам, відкритий у квітні 2023 року супермаркет у Крюківщині Київської обл.

Дизайн розповідає про помилкові відкриття та відомі географічні міфи: як Христофор Колумб з експедицією досяг берегів Північної Америки, помилково вважаючи, що прибув до Індії чи давній міф про те, що Земля тримається на трьох китах або слонах та черепасі. Посеред інсталяцій дерев, ліан та диких тварин і птахів під величезними люстрами з ротанга розташовано фудхол з кількома кухнями світу.

У 2023 році редакція ESM усього обрала 29 магазинів з 15 країн Європи, зокрема Австрії, Німеччини, Італії, Швейцарії, Нідерландів, Бельгії, Італії, Болгарії, Мальти, Андорри, Ірландії, Хорватії, Польщі та Латвії.

«Нас завжди вражала креативність і виконання дизайну магазинів «Сільпо», і той факт, що ці супермаркети відкрились в той час, коли Україна зазнає регулярних бомбардувань Росії, є свідченням наполегливості та амбіційності цього роздрібного оператора. Нас особливо вразило те, як «Сільпо» обирає концепцію — наприклад, у рівненському магазині «Емоції» — і вбудовує її в усі без винятку аспекти магазину, а не лише в один чи два елементи. Це означає, що коли ви заходите в кожен магазин «Сільпо», ви занурюєтесь у ретельно підібраний і ретельно представлений всесвіт», — сказав Стівен Вінн-Джонс, головний редактор European Supermarket Magazine.

Відзначимо, що це вже сьома перемога вітчизняного ритейлера у номінації — «Сільпо» з 2017 року представляє Україну на європейській мапі інноваційних дизайнерських ритейл-концепцій Європи. У 2022 році ESM відзначив магазини «Сільпо» у стилі «Дизельпанк» у Харкові, «Сільпо» за мотивами театру Кабукі в Умані та «Сільпо», присвячений Бразилії у Києві.

У 2021 році до рейтингу увійшли: «Сільпо» за мотивами «Маленького принца» (с. Щасливе, Київська обл.), «Сільпо» у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам (Одеса) та «Сільпо» ReCycling (с. Софіївська Борщагівка, Київська обл.).

У 2020 році до рейтингу увійшли: «Сільпо» у стилі Ван Гог (Київ), «Сільпо» у стилі світ Мавки (Київ), Муркотиковий «Сільпо» (Київ).

У 2019 році до рейтингу увійшли: «Сільпо» у стилі «Стімпанк» (Вишгород), «Сільпо» в стилі «Дикий Захід» (с. Стоянка, Київська область) та «Сільпо» в стилі космосу (Харків).

У 2018 році ESM відзначив Le Silpo в Одесі.

У 2017 році до рейтингу увійшли: «Сільпо» у стилі Ямайки (Бровари, Київська обл.), «Сільпо» «Аліса у Дивокраї» (Львів) та «Сільпо» у стилі лофт-панк (Київ).