Опубліковано

Компанія «Данон» в Україні виводить на ринок новий бренд традиційної молочної продукції «Просто Наше»

Компанія Danone в Україні оголошує про запуск нового бренду з виробництва традиційних молочних продуктів «Просто Наше». Цей бренд приходить на зміну бренду «Простоквашино», історичний час якого вичерпався з приходом фундаментальних культурних та ціннісних змін в українському суспільстві.

Для цієї події компанія обрала найдоречнішу нагоду — День Незалежності України. Адже запуск нового українського бренду — це ще один символічний крок до зміцнення самобутності та автентичності українського виробництва.

Команда зазначає, що понад рік тривала робота над цим проєктом, тому наразі неймовірно радіє готовності перегорнути сторінку в історії бренду «Простоквашино». За словами маркетинг менеджера ТМ «Просто Наше» Євгена Бардзіка: «Залишивши в минулому назву, ми беремо з собою в майбутнє наш досвід у виробництві, нашу експертизу у якості молока та молочних продуктів, нашу незмінну відданість підтримці локальних фермерів, які постачають нам сировину».

Лінійка бренду буде представлена в таких категоріях як молоко, кефір, ряжанка, сметана та сир кисломолочний. Вся продукція вироблятиметься на одному з заводів Danone (м. Кременчук, Полтавська область) виключно з фермерського молока, що постачається на завод з найближчих ферм. На даному виробництві діють стандарти Належної Виробничої Практики (GMP) та HAССP, що означає забезпечення умов для виробництва виключно якісної та безпечної продукції.

Директор з Маркетингу компанії Danone в Україні Андрій Полуектов зазначає: «Бренд „Просто Наше“ у кожному своєму прояві, починаючи від форми та змісту і завершуючи кожним окремим елементом айдентики на упаковці, демонструє цінності, які сповідує: це передусім турбота про близьких та рідних, що проявляється у неперевершеній якості та смаку. „Просто Наше“ — це не гра слів, а справжня суть бренду, який нагадує нам прості цінності, що зараз важливі, як ніколи раніше».