Опубліковано

Ритейлер Comfy випустив власну колекцію одягу та аксесуарів

Мережа магазинів техніки й електроніки COMFY створила власний мерч «Добро несеться, бо ти його несеш». Його особливість – напис, який відсилає до добрих справ українців, а також мінімум корпоративного брендування.

До колекції ввійшли світшоти, футболки, два види шоперів, шкарпетки, свічки, піни та наліпки. 100% прибутку від продажу COMFY перекажуть до фонду «Повернись живим».

«Колекція створена не для того, щоби перетворити наших клієнтів на мерчендайзерів. Ми хотіли подарувати справжнє тепло й посмішки, щоби люди могли нести добро, а не рекламу. Команда створила по-справжньому якісні класні речі, які із задоволенням носитимемо самі. А щоби добро продовжувало нестися, заклали в проєкт підтримку війська», — каже Ірина Тонких, керівниця маркетингових комунікацій COMFY.

Проєкт розробила команда «Томати й сіль». Усі товари вже можна придбати в онлайн-магазині comfy.ua. Пропозиція обмежена.