Реконцепція ТРЦ Blockbuster Mall: результати та складнощі перезапуску
- Фото:
- Інтерфакс-Україна
В основі реконцепції торговельного центру має бути ряд ритейлерів, яких до цього у ТРЦ не було, все інше — лише маркетинг, зазначив операційний директор.
Він виділив три основні причини, чому це так важливо:
- Розширення асортименту: споживчий кошик збільшується коштом нових магазинів, а це дає трафік.
- Залучення нових брендів: зокрема тих, яких взагалі не було на ринку.
- Збільшення привабливості для орендарів. Цей пункт взаємопов’язаний з попередніми, адже для залучення ТОП-брендів потрібно створювати якісні умови.
«Потрібно аналізувати й постійно слідкувати за трендами, бо кожного року з’являються бренди, які набирають шалену популярність серед аудиторії. Ось вам питання, до речі: чи знаєте ви, який одяг хочуть купувати сьогодні зумери, які бренди для них мають значення? Аналітики ТРЦ мають на цьому розумітися», — пояснив операційний директор Дмитро Лашин.
Основною метою оновлення було залучення нових гравців ритейлу, отже, на додаткових 100 тис. м кв. Blockbuster Mall вдалося організувати:
- повернення «Сільпо», який був закритий з весни 2022 року;
- запуск великих ритейлерів побутової техніки та електроніки (Bosch/Siemens, Comfy, MOYO, Miele, Samsung, Sony, Yabluka, «Київстар», «Фокстрот», «Алло» та інші);
- запуск найбільшого в Україні критого скейт-парку та роллердрому Turbo X Spot (1 814 м²);
- багато відкриттів в категоріях «Одяг, взуття, аксесуари» та «Ювелірні прикраси, годинники»;
- зміну концепції фуд-корту — загалом їх буде три. Один з них біля «Епіцентру» з виходом на пляжну зону біля річки Почайна відкриють навесні 2024 року;
- відкриття ковзанки 4900 м кв;
- нові маршрути безкоштовних шатл-басів.
«Усього, на жаль, зробити не встигли. Так, ми переосмислили бренд Blockbuster Mall, але ще очікують на запуск ряд ритейлерив та послуг від самого ТРЦ. Суму інвестицій в реконцепцію, про яку постійно питають журналісти, зможемо порахувати лише після того, як усе заплановане буде працювати. Ще досі вкладаємо гроші», — додав Дмитро Лашин.
Складнощі виникали зокрема через будівництво та адаптацію нових приміщень під потреби кожного окремого ритейлера, а також:
- організацію інфраструктури для кожної площі;
- налагодження координації між усіма учасниками;
- підготовка та запуск маркетингових компаній про нових ритейлерів.
Орендарі торговельного центру одночасно є і партнерами і клієнтами. Сервіс відвідувачам надає не ТРЦ, а саме ритейлери, які в ньому представлені. Тож ритейлерів потрібно сприймати як прямих клієнтів, адже вони сплачують орендну плату, створюють трафік, допомагають формувати бренд ТРЦ.
У Blockbuster Mall робили реконцепцію саме відштовхуючись від запитів орендарів, які бували дуже різними. Так, партнерів цікавили відповідний розмір і конфігурація приміщення, вартість оренди, терміни, маркетингові вимоги. Наприклад, H&M вимагав, щоб до певної дати ТРЦ не говорив про відкриття магазину.
Ціллю торговельного центру є 1,5 млн гостей щомісяця, а перший місяць перезавантаження у Blockbuster Mall оцінюють позитивно.