Опубліковано

Glovo запустив платформу On-Demand для бізнесів, які мають власні канали продажу

Після успішного впровадження в Іспанії, Португалії, Грузії, Румунії, Болгарії та Італії, платформа Glovo On-Demand тепер доступна в Україні. On-Demand — це сервіс від Glovo, який допомагає ресторанам та магазинам залучати кур'єрів Glovo для доставки замовлень з власних каналів продажу.

Заклади громадського харчування та ритейлери можуть використовувати декілька каналів продажу, наприклад сайт, мобільний застосунок, соцмережі або телефонну лінію, але їм часто потрібна допомога з доставкою. Щоб дати бізнесам можливість доставляти без власних кур’єрів або підсилити їх власні потужності доставки у пікові години, Glovo запустив платформу з пошуку кур’єрів On-Demand. Новий сервіс допоможе партнерам зосередитись на основному бізнесі та не утримувати в штаті кур’єрів, витрачаючи додаткові ресурси.

Платформа Glovo On-Demand швидко знаходить вільного курʼєра Glovo, спрямовує його в заклад партнера за замовленням та супроводжує до передачі пакунка клієнту. Також Glovo надає можливість партнеру та клієнту відстежувати статус замовлення.

Користування платформою On-Demand передбачає тільки вартість послуг кур’єра з платформи Glovo, а заклад вже може вирішити чи буде нести ці витрати самостійно, або розділити їх з клієнтом. У такий спосіб бізнес може оптимізувати кошти, повʼязані з доставкою.

«Щоб розширювати канали продажів, потрібно мати налаштовану логістику. Власна доставка — це актуальний виклик для наших партнерів, тому аби спростити їм життя, ми створили платформу Glovo On-Demand. Вона дає можливість партнерам розвивати різні канали продажів, тестувати нові формати та мати власну доставку, як ще один варіант розширення лояльності до бренду», — розповідає Марина Павлюк, генеральна директорка Glovo в Україні.

Для автоматизації операційних процесів партнера Glovo пропонує скористатися API-інтеграцією. Вона дає можливість партнеру не тільки робити виклик курʼєра напряму зі своєї системи управління замовленнями, а й мати повну інформацію про статус кожного замовлення. Інтеграція також доступна для таких сервісів, як ChoiceQR, Poster тощо.

Цього року Glovo планує запустити On-Demand й в інших країнах.