Опубліковано

Lidl через суд намагається змусити Tesco провести ребрендинг

Теги:
Lidl
Tesco
ребрендинг
Фото:
Retail Detail

Німецька мережа супермаркетів Lidl намагається через суд змусити британську мережу Tesco прибрати жовті кола із цінників у магазинах.

Представники Lidl стверджують, що зараз компанія є єдиною, якою дозволено використовувати у брендингу та дизайні жовті кола. Оскільки на цінниках Tesco були помічені подібні кола на синьому фоні, Lidl наполягають на візуальній схожості з їх брендом, що призводить до плутанини у покупців.

При цьому кампанія з ребрендингу може обійтися Tesco майже в 10 мільйонів євро. У супермаркетах Tesco цінники із жовтими колами на синьому фоні означають знижку на продукти. У Lidl наполягають, що відвідувачі британської мережі «автоматично» згадують про німецькі дискаунтери, коли бачать етикетки з подібним оформленням.

У 2023 році вищий суд вже ухвалив, що логотип картки лояльності Tesco Clubcard є порушенням товарного знаку Lidl і мережу таким чином вводить в оману своїх клієнтів. Попри те, що претензії німецької мережі до британської компанії викликали неоднозначну реакцію, за рішенням суду Tesco змушена буде змінити жовтий логотип і на цінниках.

Проведення ребрендингу коштуватиме мережі 7–8 мільйонів фунтів стерлінгів, крім того, їй також доведеться виплатити компенсацію Lidl, оскільки ситуація, що склалася, затягнулася на рік через подану апеляцію.