Auchan відкрив перший гіпермаркет-дискаунтер під реанімованим брендом Atac
Французька мережа вирішила протестувати новий формат у Румунії, де відкрила дисконтний гіпермаркет під назвою Atac.
Auchan відроджує бренд Atac після того, як всі французькі магазини під цим брендом були перейменовані на Bi1 минулого року.
Гіпермаркет ATAC Hiper Discount by Auchan площею 6000 кв. м відкрився на місці гіпермаркету у Брашові в центральній Румунії. Мережа оголосила про радикальне зниження цін: вартість товарів знижується зі збільшенням кількості придбаних однакових позицій.
Гіпермаркет пропонує 17 000 найменувань товарів. Серед них харчові продукти, миючі засоби, засоби для чищення, косметика, засоби особистої гігієни, напої та алкоголь. Як заявляє ритейлер, асортимент складається з 60% продовольчих і 40% непродовольчих товарів. Представлено товари як румунського, так й іноземного виробництва. Значна частина продукції виставляється у торговому залі на палетах та в ящиках для оптимізації простору.
Конкурентні ціни є результатом значної економії завдяки скороченню споживання електроенергії, зменшенню площі холодильних вітрин, оптимізації логістичних процесів і зниженню логістичних витрат. Також зведено до мінімуму інвестиції в декорації та рекламу, щоб надати перевагу доступності.
У гіпермаркеті 8 кас та 16 кас самообслуговування.
Бренд Atac було засновано у Франції у 1982 році. Він був створений нині вже неіснуючим ритейлером Docks de France, який був придбаний Auchan у 1996 році. Трансформація більшості супермаркетів Atac у Франції в Simply Market почалася у 2009 році, а останні 23 магазини змінили свій логотип на Bi1 1 березня 2023 року.