Опубліковано

Аналітики визначили найактивніших food-ритейлерів України: хто відкрив найбільше магазинів у першому кварталі 2024 року?

Найактивнішим у плані експансії food-ритейлером України у першому кварталі 2024 року стала вінницька компанія «Альянс Основа».

З початку січня по кінець березня поточного року цей оператор, що розвиває мережі магазинів «Домашній маркет», Osnova, PRO, Mashket відкрив 21 новий об’єкт (враховуючи процеси ребрендингу та поглинання 7 мінімаркетів мережі «Сімейна Lavka»). Такі дані наводять аналітики компанії GT Partners Ukraine.

В останні роки компанія «Клевер Сторс» (мережі магазинів «Сім23» та «Сімі») є одним із локомотивів фізичного розвитку ринку food-ритейлу загалом та сегменту мінімаркетів зокрема.

Судячи з усього, так буде і в поточному році. У першому кварталі 2024 р. компанія відкрила 17 нових магазинів, розташованих в різних регіонах Західної України.

На третій позиції за кількістю відкриттів у січні-березні 2024 р. йде мережа мінімаркетів «Делві». У вказаний період часу цей ритейлер відкрив 13 нових точок, розташованих переважно у східних та центральних регіонах нашої країни.

Замикає квартет ритейлерів-лідерів за кількістю відкритих магазинів у першому кварталі 2024 р. львівська мережа «Близенько». За вказаний відрізок часу компанія відкрила 11 нових точок, при цьому здійснила вихід у новий для себе регіон Закарпатської області.

Ще 3 ритейлери — АТБ, BOX Експрес маркет та «Посад» — відкрили у першому кварталі 2024 р. по 9 нових магазинів.

Загалом, як видно із наведеної вище статистики, більшість найактивніших в плані експансії ритейлерів розвивають найменший формат магазинів площею 100-200 кв.м. Як відмічають у GT Partners Ukraine, це стійкий тренд останніх 10 років у сучасному food-ритейлі України.