Чек-лист для просування Нерухомості за допомогою Таргетованої та Контекстної реклами
У портфоліо компанії POWER-UP є вісім успішних кейсів просування бізнесу з продажу нерухомості:
- ЖК Obolon Residence
- ЖК Obolon Plaza
- Lipki Life
- ЖК «Linden Luxury Residence»
- Котеджне містечко «Riviera Village»
- Котеджне містечко «Green Hills»
- Котеджне містечко «Zenhouse»
- Котеджне містечко "Tivoli"
Наш досвід у сфері реклами нерухомості допоміг нам скласти короткий чек-лист для покрокового просування цих об’єктів онлайн і офлайн. Цей чек-лист буде корисним для маркетологів-початківців у даній сфері.
Поїхали!
1. Створення сайту та реєстрація торгової марки
Якщо будівництво вже розпочато і вся необхідна документація затверджена, настав час створити сайт і зареєструвати торгову марку. Це захистить від конкурентів та шахраїв.
Базові розділи сайту:
- Про забудовника
- Дозвільна документація
- Інфраструктура ЖК
- Планування
- Хід будівництва
- Місце будівництва
- Акції
- Контакти
Інсайт: 80% заявок у ніші нерухомості надходять через дзвінки. Рекомендуємо додавати у шапку сайту номер телефону та підключити віджет коллбека. Якщо використовуєте онлайн-рекламу, підключіть сервіс Ringostat з динамічним кол-трекінгом. Це допоможе визначати джерело дзвінка або заявки на колбек, аж до пошукового запиту з контекстної реклами в Google Search.
Важливо! Мобільна версія сайту. 75-85% трафіку надходить з мобільних пристроїв, тому сайт має бути зручним і адаптивним.
Сторінки у соцмережах: На етапі розробки сайту також потрібно створити офіційні сторінки в Facebook та Instagram, щоб уникнути появи псевдосторінок та чорного піару.
2. Огорожа будівельного майданчика
Забрендуйте огорожу, зазначивши назву ЖК, номер телефону, сайт і соцмережі. Це важливо для привернення уваги місцевих жителів, які можуть стати вашими потенційними покупцями.
3. Додавання об’єкту на ЛУН
ЛУН — трастовий ресурс з великим цільовим трафіком. Додайте візуалізацію будівель, фото будівельного майданчика та всю дозвільну документацію.
4. Платні розміщення на OLX
Розміщення оголошень на OLX добре працює для всіх класів ЖК, від економ- до преміум-класу.
5. Використання платних каналів трафіку
Рекомендуємо наступні канали просування нерухомості онлайн:
Контекстна реклама (пошук у Google):
- Загальні тематичні запити.
- Бренд найближчих конкурентів.
- Свій бренд для захисту
Контекстна реклама (пошукова реклама) — це тип інтернет-реклами, що відображається у результатах пошукових систем (наприклад, Google) у відповідь на певні запити користувачів. Рекламні оголошення показуються відповідно до ключових слів, що вводять користувачі, що дозволяє цільово залучати аудиторію, зацікавлену у конкретних продуктах або послугах.
Таргетована реклама у соціальних мережах: Налаштуйте таргетинг на інтереси та переваги потенційної аудиторії, а також на тих, хто шукає нерухомість.
Таргетована реклама в соцмережах — це форма інтернет-реклами, яка використовує детальні параметри аудиторії, такі як вік, стать, інтереси, географічне положення та поведінкові характеристики, щоб показувати оголошення користувачам на платформах соціальних медіа (наприклад, Facebook, Instagram). Це дозволяє максимально ефективно досягти цільову аудиторію та підвищити конверсію.
Як приклад успішного кейсу, один з наших клієнтів продав будинок у котеджному містечку Riviera Village за допомогою таргетованої реклами в Instagram.
Якщо бюджет дозволяє запускати ширшу кампанію, додайте:
Медійна (банерна реклама):
- За інтересами та поведінкою.
- За радіусом (2-3 км від об’єкта будівництва).
- Ремаркетинг (реклама на тих, хто був на сайті, але не залишив заявку).
Відеореклама на YouTube:
- Таргетинг за тематичними youtube-каналами про нерухомість та новобудови.
6. PR у ЗМІ
7. Реклама на радіостанціях та вуличні білборди (якщо дозволяє бюджет)
Перед запуском реклами переконайтеся, що на сайті налаштована веб-аналітика (Google Analytics). Це дозволить виміряти ефективність рекламних кампаній і оптимізувати їх.
Якщо потрібна допомога з веб-аналітикою, звертайтеся до нас у Power-UP.