Опубліковано

Żabka офіційно відкриває магазини Froo в Румунії

Перші 5 торгових точок мережі Froo вже працюють у столиці Румунії Бухаресті. У лютому компанія об’єдналася з DRIM Daniel Distributie, отримавши контрольний пакет акцій провідної дистриб’юторської компанії FMCG в Румунії.

У Froo розповідають, що це сучасні магазини, які є еквівалентами магазинів Żabka, що працюють у Польщі. Вони мають площу від 50 до 70 кв. м.

У мережі зазначають, що при виході на ринок Румунії група опирається на понад 25-річний досвід, отриманий на польському ринку, знання споживчої поведінки та ноу-хау свого румунського партнера DRIM Daniel Distributie — лідера FMCG-дистрибуції в Румунії.

«Румунія є значним ринком у Центральній та Східній Європі з населенням понад 19 мільйонів жителів, що робить її другим за величиною споживчим ринком у регіоні. Споживчий профіль схожий на польський, і перспективи розвитку румунського ринку зробили цей напрямок природним кроком у розширенні групи Żabka.

Румунські споживачі цінують невеликі магазини поблизу, де вони можуть робити імпульсивні покупки для швидкого споживання. Тому Froo добре відповідає їхнім потребам завдяки місії «все, що вам потрібно, ви знайдете у Froo», — каже Анна Грабовська, президент Żabka International.

Аналіз румунського ринку та дослідження місцевих споживачів, проведені Kantar, показують, що 47% опитаних громадян Румунії воліють робити покупки спонтанно або імпульсивно, коли дозволяє час. Ця ж група вказала, що їм подобається купувати продукти в невеликих магазинах, розташованих неподалік від них. Мета Froo — задовольнити потреби цієї групи людей.

Інше ім’я, той же характер

Назва Froo відсилає до польського бренду, від якого воно походить. Представники мережі наголошують, що в логотипі Froo, під літерами RO, збереглася характерна посмішка Żabka. З одного боку, це відсилання до Румунії, з іншого — сама посмішка є важливим символом відкритості та позитиву — підхід до клієнтів для бренду, а сама назва коротка і легко закінчується. Незважаючи на те, що назва мережі в Польщі та Румунії різна, характер бренду той самий.

Компанія Froo Romania Retail SRL, що входить до групи Żabka, відповідає за розвиток мережі магазинів у Румунії. Її метою є підтримка місцевого підприємництва, тому магазини працюватимуть за моделлю бізнес-партнерства. Froo планує відкрити магазини у великих містах по всій Румунії, і магазини матимуть площу від 50 до 70 кв. м. Кожне місце аналізується з погляду його привабливості для клієнтів, а також логістики та потенціалу розвитку. Зараз у столиці країни працюють 5 магазинів під брендом Froo.

«На першому етапі ми відкрили магазини за формулою friends&family, що дозволило нам перевірити впроваджені рішення у сфері ІТ, асортименту та логістики. Потім ми відкрили тестові центри для клієнтів. Ми запитали їхню думку та зауваження щодо наших магазинів. Ми прагнемо якнайкраще відповідати потребам наших клієнтів, тому постійно вдосконалюємо наші процеси та розширюємо нашу пропозицію. Ми усвідомлюємо, що нам ще багато чому потрібно навчитися, але завдяки співпраці всередині Групи та досвіду DRIM Daniel Distributie на місцевому ринку ми можемо надавати клієнтам нові враження від покупок», — говорить Раду Трандафір, генеральний директор Froo Romania Retail SRL.

Асортимент: відомі та популярні бренди

У мережі магазинів Froo понад 80% асортименту складають відомі та популярні румунські бренди та міжнародні бренди від румунських постачальників. Наслідуючи польський ринок, Froo також пропонує продукцію власної торгової марки. Асортимент включає сендвічі Tommy Bites, продукти для обіду Good Soul і напої Barefruit. У всіх відділеннях також пропонуються гарячі закуски: хот-доги або картопля фрі та кава, які працюють під брендом Froo Bistro. Пропозиція підготовлена ​​для клієнтів, які хочуть швидко втамувати голод і спрагу в дорозі.

У всіх магазинах покупці можуть повернути товарну упаковку, за якою діє депозитна система — ємністю від 0,1 до 3 літрів. У вибраних пунктах є машини для збору пластикової, алюмінієвої та скляної упаковки. Також можна залишити упаковку продавцям. Депозитна діяльність, яку здійснює Froo, є результатом Стратегії відповідальності Żabka Group в рамках циркулярній економіці.