Підсумки роботи COMFY за перше півріччя 2024 року: понад 870 млн грн податків, оновлення 60% мережі та 17 млн грн на ЗСУ
COMFY, безумовний лідер ринку побутової техніки й електроніки, підсумував роботу за перші шість місяців 2024 року.
Серед ключових результатів:
- 874 млн гривень сплачених податків та зборів;
- 17 млн гривень на підтримку ЗСУ та благодійність;
- оновлено 65 магазинів.
У першому півріччі 2024 року компанія збільшила виторг на 35% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Сума сплачених за період податків та зборів сягнула 874 млн грн, з них:
- 539 млн грн — ПДВ;
- 335 млн грн — інші податки та збори.
За результатами рейтингу, сформованому у 2024 році Асоціацією ритейлерів України та YouControl.Market, COMFY увійшов до десятки найбільших за оборотом ритейлерів та зайняв 13 місце серед компаній з найбільшою сумою сплачених податків.
Розвиток та оновлення мережі — один з ключових чинників, які вплинули на динаміку показників компанії
Від початку 2024 року ритейлер:
- відкрив 2 нові магазини в Олександрії Кіровоградської області та Бердичеві Житомирської області;
- оновив флагманський (1000+ кв. м) магазин у столичному ТРЦ «Ocean Plaza»;
- відновив 2 магазини, які постраждали внаслідок ударів російських ракет (у дніпровському ТРЦ «Apollo» та ТРЦ «Сонячна Галерея» у Кривому Розі).
Крім цього, компанія активно оновлює вже існуючі магазини. Основна задача оновлення та реформату — підлаштувати магазин під зміни попиту й асортименту та переналаштувати процеси в магазинах. У 2024 році до завдань реформату додалося оновлення зони видачі інтернет-замовлення, чого вимагає суттєве зростання онлайн-продажів компанії (2023 року частка онлайн-продажів перевищила 30%). За новими стандартами ритейлер вже оновив понад 60% мережі (65 магазинів).
Завдяки оновленням та розширенню асортименту продажі компанії зросли на 35%
Загально ринок зріс на 15,4%. Найбільше зростання спостерігається у категоріях «Великий побут», «Дрібний побут» та «Аксесуари».
Останні декілька тижнів півріччя справжній бум продажів припав на зарядні станції. Приріст склав понад 2000% до аналогічного періоду минулого року. При цьому ритейлер спостерігав певне скорочення попиту на телевізори та вбудовану техніку, які бумили в першому кварталі.
Тривала нетипова для України спека вплинула і на продажі охолоджувальних пристроїв. Перш за все, кондиціонери зросли на 59%, навіть попри тривалі відключення світла.
Ритейлер продовжує підтримку ЗСУ та благодійність
Від початку 2024 року COMFY перерахував на потреби Збройних Сил понад 17 млн гривень. Зокрема:
- 4,5 млн гривень на великі збори великих благодійних фондів,
- 3 млн гривень на відбудову столичної дитячої лікарні Охматдит,
- на 9,5 млн гривень передано техніки для Збройних Сил,
- 320 тис. гривень з продажу благодійного мерча COMFY ми перерахували Фонду «Повернись живим»,
- 80 тис. гривень власних бонусів перерахували покупці Фонду «Повернись живим».
Покращення клієнтського досвіду
Ритейлер веде систему роботу із впровадження кращих практик взаємодії з покупцями. Протягом 2023-2024 року реалізовано чимало проєктів, спрямовані на покращення якості обслуговування клієнтів.
Успіхи COMFY відзначили на першій Всеукраїнській Премії з клієнтського досвіду UKRAINIAN CX EXCELLENCE 2024. Ритейлер отримав одразу шість нагород. Кращими стали кейси та практики компанії в номінаціях: «Найкраща практика антикризових рішень», «Найкращий омніканальний досвід», «Кращий клієнтський досвід у контакт-центрі», «Кращий онлайн клієнтський досвід», «Краща практика використання зворотного зв’язку».
За результатами незалежного клієнтського голосування COMFY обрано Lovemark-компанією українців 2024 року в галузі «Техніка та електроніка».