Опубліковано

У рейтингу найдорожчих продуктових брендів світу відбулися зміни

Nestle є лідером світового рейтингу продуктових брендів за підсумками сьомого року поспіль, незважаючи на те, що за минулий рік його вартість знизилася на 7% — до $20,8 млрд.

На друге місце в рейтингу з третього минулого року перемістився бренд Lay’s завдяки зростанню на 9% до $12 млрд. Він змістив на третю позицію китайський бренд Yili, вартість якого опустилася на 6% до $11,6 млрд.

На четверту сходинку з п’ятої піднявся американський бренд Tyson (-5,2%, до $8,27 млрд), обігнавши французький Danone (-10,2%, до $8,03 млрд). Помінялися місцями американські Quaker (+6,5%, до $7,5 млрд) і Kellogg’s (-16,3%, до $6,1 млрд), які посіли цього року відповідно шосте і сьоме місце в рейтингу.

Бренд Wrigley піднявся на восьму позицію з десятої (+7,5%, до $6 млрд), китайський Mengniu залишився на дев’ятій сходинці (-11,1%, до $5,4 млрд), а на десяте місце з тринадцятого дістався американський бренд Doritos (+12%, до $4,6 млрд).

Канадський бренд Viterra продемонстрував найістотніше зростання вартості бренду — на 37% (до $1,1 млрд), що дало йому змогу посісти 81-й рядок. Крім того, істотно подорожчали мексиканський бренд Mission (+36%) і фінський Valio (+31%).

Вартість топ-100 продуктових брендів знизилася за минулий рік на 4% — до $268 млрд, йдеться в повідомленні. Зокрема, це зумовлено тим, що споживачі все частіше віддають перевагу не великим, а невеликим приватним брендам, які пропонують унікальні та персоналізовані продукти.

"Індустрія продуктів харчування і напоїв переживає швидку трансформацію, спричинену мінливими уподобаннями споживачів. Хоча зниження вартості бренду є проблемою, воно також відкриває можливості для інновацій", — зазначає директор з оцінки Brand Finance Савіо Д’Соуза.

Серед 100 брендів, що увійшли до рейтингу, 43 є американськими, 12 — китайськими, 6 — японськими. По чотири представники у Швейцарії, Італії, Індії та Німеччини, по три — у Канади та Великої Британії.