H&M Group опублікувала звіт за дев’ять місяців 2024 року
- Фото:
- All Retail
H&M Group повідомила результати фінансової діяльності за третій квартал 2024 року. Чисті продажі компанії склали 59 011 млн шведських крон, що є незначним зниженням у порівнянні з 60 897 млн шведських крон у третьому кварталі попереднього року.
У місцевих валютах чисті продажі залишилися на тому ж рівні, що й рік тому.
Ключові фінансові показники:
- Валовий прибуток: 30 133 млн шведських крон (попередній рік: 31 015 млн), валова маржа склала 51,1%.
- Операційний прибуток: 3 507 млн шведських крон (4 739 млн), операційна маржа — 5,9%.
- Результат після оподаткування: 2 307 млн шведських крон (3 319 млн), що дорівнює 1,44 шведських крон на акцію.
- Товарні запаси: зросли на 3% до 41 738 млн шведських крон.
- Грошовий потік від операційної діяльності: 8 215 млн шведських крон (12 257 млн).
Результати за 9 місяців (1 грудня 2023 — 31 серпня 2024)
- Чисті продажі склали 172 285 млн шведських крон (173 385 млн), без змін у місцевих валютах.
- Валовий прибуток зріс до 91 357 млн шведських крон (87 239 млн), валова маржа — 53,0%.
- Операційний прибуток збільшився до 12 682 млн шведських крон (10 205 млн), з операційною маржею 7,4%.
Перспективи та ініціативи
Дев’ять місяців поточного фінансового року показали зростання результату після оподаткування на 19% до 8 503 млн шведських крон. Осіння колекція отримала позитивні відгуки, а продажі у вересні 2024 року очікуються на рівні зростання 11% у місцевій валюті.
Компанія також розпочала ряд ініціатив, включаючи оновлення фізичних магазинів, запуск нового цифрового досвіду, та відкриття флагманського магазину H&M Beauty у Швеції. У вересні H&M анонсувала запуск онлайн-магазинів на Douyin та Pinduoduo в Китаї, а також плани відкриття першого магазину в Бразилії в Сан-Паулу наприкінці 2025 року.
На фоні цих новин, рада директорів вирішила викупити акції H&M класу B на суму 1 мільярд шведських крон у період з 26 вересня по 26 листопада 2024 року.
«Незважаючи на складний початок, ми завершуємо третій квартал з продажами на рівні минулого року в місцевих валютах і з хорошим контролем витрат. Ми зміцнюємо бренд H&M, інвестуючи в товари, досвід покупок і маркетинг, що, як ми вже бачимо, починає приносити результати і сприятиме збільшенню продажів і прибутковості», — зазначив Даніель Ервер, генеральний директор H&M Group.