Опубліковано

«Нова пошта» здобула високі відзнаки на одному з найпрестижніших світових конкурсів The One Show

Проєкт «Нової пошти» «Вцілілі посилки» отримав бронзову нагороду у номінації «Brand Experience».

The One Show понад 50 років вважається однією з найвищих нагород у сфері реклами, дизайну та креативу на ряду із Cannes Lions і D&AD.

Компанія запустила антикризову комунікацію після трагічної атаки на термінал у Харківській області 21 жовтня 2023 року, використавши ілюстрацію Артема Гусєва. Посилки, що вціліли, були промарковані стікером «Ця посилка вціліла» та доставлені адресатам.

Ще один проєкт «Запакуй небо» увійшов до шортлісту у номінації «Design». Завдяки спеціально розробленим коробкам-будиночкам, спільно з фондом «Повернись живим», було зібрано 8,9 мільйона доларів на сучасну техніку для захисників.