Маркетплейс «Алло» оновив бренд та створив категорію товарів «Інновау»
Впродовж 2024 року компанія «Алло» працювала над оновленням позиціонування на ринку, комунікаційної платформи та бренда в цілому. Результатом стало нове бачення діяльності: відтепер «Алло» – не просто маркетплейс, а маркетплейс із фокусом на інноваціях, доступних для українського покупця.
«Алло посідає топові позиції в українському е-commerce і вже 26 років є великим українським брендом. Ми прагнемо залишатися цікавими нашим клієнтам, пропонуючи новинки і товари з технологічними фішками. Світ і сприйняття людей змінюються, бренди стають все більш діджитальними, а отже, потребують періодичного оновлення. При цьому ми прагнули, щоб бренд Алло залишився для українців впізнаваним. Ритейл має допомагати людям, поліпшувати та спрощувати їхнє життя, в цьому ми й вбачаємо призначення оновленого Алло», — зазначив Олександр Пащенко, виконавчий директор омніканального роздробу «Алло».
«Відкрий Алло — закрий питання». Нові бренд-платформа, брендбук та стиль
Полегшити повсякдення завдяки новітнім технологіям, спростити процес вибору та покупки — відтепер на такій бренд-платформі «Алло» ґрунтує свої комунікації. Над оновленням позиціювання, брендбука, слогана та стилю працювала агенція Fedoriv.
«Відкрий Алло — закрий питання» — каже новий слоган маркетплейсу, адже саме «Алло» допоможе з пошуком та покупкою потрібних речей.
Оновлене позиціонування втілилося й у візуальній площині. Дизайн логотипа та брендбук стали легшими у сприйнятті, більш адаптованими для цифрових носіїв. Пілотом нового стилю стала кампанія Back to school, що тривала у серпні-вересні 2024 року. В ній вже були помітними новий шрифт, спеціально розроблений для «Алло», нова композиція в маркетингових матеріалах, слоган та логотип. До кінця 2024 року компанія оновила дизайн в соціальних мережах, комунікаційних матеріалах на сайті та інших носіях.
Щоб спростити для клієнтів вибір товарів, що не лише полегшують життя, а й пропонують інновації, маркетплейс «Алло» запровадив спеціальну категорію — «Інновау». Це розділ на сайті allo.ua, куди потрапляють доступні інноваційні товари, що мають вау-ефекти та поєднують у собі технологічні фішки, надсучасний дизайн та унікальну функціональність. Помітити доступні інновації на маркетплейсі можна завдяки спеціальній позначці, доданій до кожного із таких товарів.