Опубліковано

Маркет повсякденних штук MAUDAU стане маркетплейсом

У 2024 році маркет повсякденних штук MAUDAU взяв курс на розвиток у форматі маркетплейсу. Гостям стали доступні товари від продавців-партнерів. На сьогодні маркет вже має чималий пул партнерів, налагоджені та відпрацьовані процеси, а ще — готовність масштабуватись.

У чому фішка маркетплейсу MAUDAU, що від нього отримають гості в продавці — розповідає Владислав Білогородський, Head of Marketplace в MAUDAU.

Чому маркетплейс?

Головна мета — дати гостю можливість для ще більш комплексної покупки. Уже зараз маркет сприймається як флагман у таких категоріях як алкогольні напої, харчові продукти, товари для краси й гігієни, дитячі та зоотовари. Однак попит гостей значно ширший. І розвиток маркетплейсу дає змогу закрити ці потреби за допомогою продавців, які є експертами у своїх товарних категоріях. Це дозволяє MAUDAU, як майданчику для повсякденних покупок, зростати швидко та ефективно, даючи гостям найкращий сервіс з можливого.

У MAUDAU не ставлять за ключову ціль вибухове масштабування. Натомість тут точно знають, яке унікальне місце планують зайняти на ринку маркетплейсів — і рухаються в цьому напрямку. Тому стратегія розвитку передбачає пріоритет якості товарів та сервісу від тих продавців, з якими співпрацює майданчик. Для нас важливо, щоб всі продавці-партнери розділяли цінності MAUDAU.

Тому кожен потенційний партнер проходить ретельний відбір, а MAUDAU своєю чергою пропонує кращі умови на ринку: від комісії за замовлення до підтримки на кожному кроці.

Все для гостя

Завдяки розвитку маркетплейсу гості отримують значно більше можливостей для комплексних покупок. Вони часто обирають товари різних категорій на різноманітних майданчиках, бо десь пропонують кращі ціни, десь — швидшу доставку, а десь — вищий рівень сервісу. Ключове завдання MAUDAU — зробити так, щоб все необхідне гості могли знайти в асортименті маркетплейсу, ба більше — самі цікавились, що ще можна тут придбати. Якщо деталізувати — то це:

  • Конкурентні ціни. Взаємодія з продавцями на платформі спрямована на формування оптимальних пропозицій для покупців.
  • Гарантована якість обслуговування. Ми довіряємо кожному продавцеві, як собі, адже знаємо про їхній підхід до роботи з гостем. А найкращих — винагороджуємо.
  • Зручність та швидкість. Задача маркетплейса для гостя — зробити повсякденний комплексний шопінг — зручним та вигідним. А для продавця — прибрати максимальну кількість рутини по роботі зі своїми товарами та замовленнями на шляху до досягнення класних фінансових результатів..

Однією з головних переваг є ретельно відібрані продавці, які відповідають високим стандартам MAUDAU. Завдяки цьому гості можуть отримувати якісний сервіс у будь-якій категорії.

Чому MAUDAU — магніт для продавців

MAUDAU не змагається з іншими майданчиками за продавців, адже для них кожен маркетплейс — це додаткова можливість для просування та продажу його товарів. Водночас це також і ризик, що вкладені зусилля не окупляться. Головне завдання MAUDAU — не допустити цього та створити оптимальні умови для зростання продавців.

Передусім це про високі стандарти якості. Задля цього маркетплейс MAUDAU пропонує продавцям поради та аналітику, допомагає і з контентом товарів, аби він відповідав внутрішнім стандартам якості.

У MAUDAU цінують персональний підхід: за результати партнерів відповідальні члени команди маркетплейсу, які тісно взаємодіють з продавцями.

Значний вплив має також потужна маркетингова підтримка. У MAUDAU точно знають, як зробити товар видимим, і на продукцію продавців це також розповсюджується. Маркетплейс не лише надає місце для розміщення товарів, але й бере на себе їх просування. У середньому це дозволяє продавцям збільшувати продажі вдвічі, а в деяких випадках — у 15 (!) разів.

Для кого відкриті двері MAUDAU

Команда маркетплейсу дуже прискіпливо підходить до вибору нових продавців. Для цього аналізуємо зворотний зв’язок від гостей щодо якості товарів та сервісу продавця, як у відкритих джерелах, так і поза ними. На етапі домовленостей про співпрацю, ставимо за ціль зрозуміти й впевнитись, що маємо однакові стандарти та цінності, які відповідають цінностям MAUDAU.

Зараз команда зосереджена на розвитку чотирьох ключових категорій:

  • автотовари та інструменти;
  • сантехніка та ремонт;
  • хобі, спорт, захоплення;
  • електроніка.

Це не означає, що на інші категорії діють обмеження. Однак фокус залишається саме на цих чотирьох, щоб не розпорошуватись і переконатись, що всі категорії якісно наповнені товарами.

Фокусні категорії обрали з урахуванням логічної інтеграції у вже наявний асортимент MAUDAU. Вони дозволяють створити повніший спектр товарів для комплексної покупки.

Якщо поділити шлях продавця на маркетплейсі на етапи, то він виглядатиме приблизно так:

  1. Відбір. Продавець проходить оцінку щодо якості товарів, сервісу та відповідності стандартам.
  2. Адаптація асортименту. Проводиться робота над категорійним деревом, щоб товари були легко знайдені покупцями.
  3. Автоматизація процесів. Всі рутинні операції спрощуються завдяки інтегрованим рішенням.
  4. Просування. З першого дня розміщення товарів аналізується найкращий спосіб їх подачі покупцям.

Далі — більше

Плани MAUDAU щодо розвитку формату маркетплейсу — трохи більше, ніж амбітні:

  • Збільшити кількість категорій товарів у середньому кошику гостя вдвічі.
  • До кінця року збільшити кількість продавців до понад 1000.
  • Час з моменту отримання замовлення продавцем до відправлення його гостю планується скоротити до власного внутрішнього стандарту.
  • І, звісно ж, зрости по товарообігу до значної частки від загального оберту компанії.

Розвиток маркетплейсу — це стратегічний крок для MAUDAU, спрямований на створення унікального простору для якісних покупок. Маркетплейс планує створити майданчик, де гості можуть легко здійснювати регулярні комплексні покупки, а продавці — стабільно зростати й розвивати свій бізнес.