Опубліковано

McDonald’s більше не є найбільшим гравцем на ринку фаст-фуду

Світовим лідером стала китайська мережа Mixue, яка налічує 45 000 точок.

Близько 90% магазинів Mixue розташовані в Китаї. Мережа також представлена в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, зокрема в Індонезії, В’єтнамі та Малайзії.

Компанія все ще відстає від інших брендів за одним ключовим показником — обсягом продажів, зокрема від Starbucks, Inspire Brands і Tim Hortons. Однак як повідомляє The Wall Street Journal: "Забудьте про McDonald’s. Ця китайська фастфуд-мережа тепер є найбільшою у світі".

З 2019 року компанія відкриває в середньому 21 заклад на день. Секрет успіху мережі полягає в доступних напоях, які коштують менше ніж $1, а також у запам’ятовуваному талісмані — сніговику, що супроводжується настирливим джинглом.

Близько 90% доходу компанія отримує від продажу інгредієнтів та обладнання франчайзі, а не від зборів з франшиз. Така модель функціонує завдяки повноцінному ланцюгу поставок від початку до кінця". Це охоплює процеси закупівлі, виробництва, логістики, досліджень і розробок, а також контроль якості.

Бренд став настільки популярним, що інвестори взяли кредити на суму $200 млрд для купівлі акцій на IPO, що складало лише $500 млн. Після виходу на біржу Гонконгу, акції компанії зросли на 47% вже в перший день.