Український Foodex кидає виклик «Жабці». У планах — розвиток мережі магазинів convenience по всій Польщі
Foodex24, що належить до української мережі Best Market, відкрив пілотну торгову точку у новому форматі у Польщі. Новий концепт під назвою Foodex Express стартував у Лодзі та є сучасним магазином у форматі convenience.
«Foodex Express — це сучасний corner shop, створений для людей з активним способом життя, які шукають зручні та швидкі рішення для покупок. Наш магазин за адресою Piotrkowska 183/187 у Лодзі поєднує у собі магазин формату convenience з асортиментом готових закусок, напоїв та їжі на виніс — ідеальне місце для швидкої зупинки протягом дня», — розповідає Анастасія Гусейханова, головна спеціалістка з маркетингу Best Market.
Як повідомляється, перший магазин у новому форматі — це «початок більшого проєкту». Мережа планує розвивати бренд у напрямку створення загальнонаціональної мережі сучасних магазинів формату convenience, які відповідатимуть потребам сучасного покупця. Наразі ж Foodex Express зосередиться на доопрацюванні стратегії та оптимізації поточного концепту.
Foodex Express помітно відрізняється від магазину Foodex24, відкритого кілька років тому у Бидгощі. Пів року тому ця торгова точка отримала оновлений інтер’єр. Замість великого напису «Запрошуємо на покупки» на синьо-жовтому тлі, було зроблено акцент на зеленому кольорі та логотипі Foodex24. Також прибрали наліпки, якими раніше були повністю заклеєні вітрини. Після цих змін товар став видимим для перехожих. Демонтували і банер із закликом купувати онлайн на Foodex24.pl — замість нього з’явилася графіка, що демонструє товари, доступні у стаціонарній точці.
«На відміну від Foodex24, нашої першої точки в Бидгощі, що здебільшого функціонує як платформа для онлайн-продажів, Foodex Express — це повністю стаціонарна концепція, орієнтована на швидкі покупки та прямий контакт із клієнтом», — пояснює Анастасія Гусейханова.
Особливості Foodex Express у форматі convenience
Торговий зал Foodex Express за розмірами можна порівняти з більшими магазинами польської мережі Żabka. Дизайн — стильний і добре продуманий: пастельні кольори, елегантне оформлення, яскраві кошики для покупок. Магазин відзначається зручним та інтуїтивно зрозумілим зонуванням товарів.
При вході розташована велика зона Food to go: простір для розігріву хот-догів, запіканок та паніні, морозильна камера з порційним морозивом, кавовий автомат і диспенсери з сорбетом. Є також невеликий столик із чотирма барними стільцями для перекусу на місці.
Поруч знаходиться класична для convenience-магазинів каса, фронт якої повністю відведено під імпульсні товари. На стіні за касою — сигарети, тютюнові вироби та алкоголь.
Асортимент також відповідає класичному формату convenience: базові продукти харчування, багато закусок і солодощів, різноманітні супи, муси, соки, трохи молочних продуктів, фасовані ковбаси та заморожені напівфабрикати, переважно для швидкого приготування. Є також основна побутова хімія та товари для вечірок.
Пиво — одна з ключових товарних категорій. Його викладка одразу впадає в око: ящики з пляшками містяться на підлозі в оригінальному помаранчевому стелажі.
Мережа Foodex24 була заснована у 2020 році Владиславом Савченком. Спочатку компанія працювала на польському ринку лише як онлайн-магазин українських продуктів, але вже у 2021 році відкрила перший офлайн-магазин і склад у Бидгощі. У 2022 році Foodex24 було придбано мережею Best Market, що належить Роману та Сергію Колесникам. Магазин у Бидгощі не було перейменовано — вирішили зберегти попередню вивіску.
Наразі Best Market управляє 22 продуктовими магазинами під власним брендом, однією точкою під назвою Best Beer, а також інтернет-магазином best-market.pl. Це один із найбільших продавців українських товарів на польському ринку. Торгові точки Best Market працюють не лише у великих містах (Варшава, Краків, Гданськ, Лодзь), але й у менших населених пунктах — в Прушкові, Пясечні, Кнурові та Кошаліні.
Використано матеріали порталу Wiadomosci Handlowe.