Опубліковано

Goodwine у концепції Care — відбулося відкриття магазину у новому форматі

Мережа гастромаркетів Goodwine, яка спеціалізується на продажу алкоголю, відкрила свій перший магазин у новому форматі Goodwine Care.

Новий супермаркет розділений на 4 зони: товари для дітей, товари для дому, косметика та товари для тварин. Магазин розташований у сусідньому приміщенні поруч з основним магазином Goodwine. Вхід до нового Goodwine Care — через парковку супермаркету.

Загальна площа супермаркету складає 800 кв. м, з яких 650 кв. м — торгівельна площа.

Рішення розширити асортимент і додати дитячу категорію стало однією з причин оренди додаткової площі. Як зазначив співвласник мережі Дмитро Кримський, хоча всі товари в Goodwine Care не можна називати «преміальними», концепція ритейлера полягає в тому, щоб пропонувати найкраще з асортименту, який важко знайти в інших магазинах.

Косметика з’явилася в Goodwine ще у 2022 році, при цьому мережа вирішила зробити акцент не на популярних брендах, а на натуральних продуктах. Компанія не планує забирати косметичні товари з основного магазину.

Ідея запуску Goodwine Care з’явилася давно, оскільки значну частину аудиторії мережі складають жінки. Однак реалізацію затримала війна, яка призвела до того, що торгове обладнання залишилось заблокованим в Італії.

Інвестиції у запуск першого магазину Goodwine Care становлять близько 1,5 млн доларів.

реклама