Опубліковано

Ритейлер електроніки Yabluka поглине мережу «Цитрус»

Ритейлер електроніки Yabluka готується поглинути одного з ключових гравців ринку — мережу «Цитрус».

Про це розповів Forbes Ukraine співрозмовник, знайомий з деталями угоди, а власник Yabluka Артур Гатунок підтвердив виданню цю інформацію. Він розповів, що компанія хоче зберегти свіжість бренду та маркетингові активності «Цитрус».

Торг тривав до останнього, розповідає топменеджер одного з пʼяти найбільших ритейлерів електроніки, який погодився говорити на умовах анонімності через чутливість питання.

«Я б сказав навпаки: „Цитрус“ поглинає Yabluka — ми розвиватимемо саме його бізнес-модель. Yabluka вдалося знизити суму до менш ніж 10-20 млн доларів, але фінальної домовленості ще немає — все може змінитися», — прокоментував власник Yabluka Артур Гатунок.

Фінансові умови угоди Артур Гатунок розголошувати відмовився.

Станом на червень 2025 року мережа магазинів «Цитрус» має близько 40 точок по всій Україні, а Yabluka — близько 30. Інтернет-магазин «Цитрус» щомісяця відвідують приблизно 600 тис. користувачів, що вдвічі більше, ніж у Yabluka.

Також «Цитрус» має партнерство з Apple через його офіційного дистрибʼютора в Україні — «Асбіс». Yabluka серед 17 партнерів компанії немає.

«Цитрус»заснували Григорій Топал і Дмитро Зінченко. Навесні 2020-го в компанії виник корпоративний конфлікт. За словами Зінченка, Топал забрав його 50% й усунув від управління компанією. З 2021 року учасником конфлікту став Геннадій Корбан, який придбав у Зінченка частку 50% ключової юрособи «Цитруса» на той момент — «ЗТ-Інвест». Інші 50% у компанії належать Топалу. Наразі «Цитрус» не має однієї керуючої компанії, бізнес складається з кількох юридичних осіб.