Опубліковано

Lavazza може об’єднатися з німецькою компанією Dallmayr

Теги:
кава
Lavazza
злиття і поглинання
Фото:
Biz.liga.net

Італійський виробник кави Lavazza розглядає можливість злиття з німецьким брендом Dallmayr

За даними Corriere della Sera, у разі успішного злиття Lavazza отримає контроль над новоствореною компанією, яка може досягти річного обороту близько 5 млрд євро. Об’єднання дозволить зміцнити позиції на ринку та забезпечити вигідніші умови закупівлі сировини.

На фоні зростання цін на каву споживачі дедалі менше готові миритися з подорожчанням, зауважив у квітні 2025 року в інтерв’ю Financial Times CEO Lavazza Антоніо Баравалле. Він прогнозував кризу на глобальному ринку кави, пов’язану з аномальною посухою в Бразилії та В’єтнамі. З 2024 року робуста подорожчала на 62%, а арабіка — майже на 70%.

Якщо злиття відбудеться, це буде вже друга велика угода Lavazza за останній час. У 2024 році компанія придбала італійського виробника вендингових апаратів IVS Group за 651,5 млн євро. Тоді Баравалле наголошував, що компанія зацікавлена у злиттях та поглинаннях для масштабування бізнесу. Минулого року виторг Lavazza зріс на 9,1% і досяг 3,35 млрд євро.

Компанія Dallmayr, яка була заснована ще у XVIII столітті, нині працює в понад 50 країнах світу. Основні напрями її діяльності — виробництво кави та управління мережею вендингових апаратів, яких у компанії понад 120 000. Щороку Dallmayr випускає понад 70 000 тонн кави, а також виробляє чай, солодощі та напої. У Мюнхені компанії належить найбільший у Європі делікатесний магазин. У 2024 році її виторг склав 1,2 млрд євро.