Опубліковано

Мережа TA-DA! впроваджує гібридні каси

Українська мережа TA-DA! розпочала тестування гібридних кас, які можуть працювати як у звичайному режимі з касиром, так і в форматі самообслуговування. Пілотний проєкт стартував у двох супермаркетах — у Полтаві та новому київському супермаркеті.

Концепція гібридних кас відкриває нові переваги як для покупців, так і для співробітників супермаркету. Клієнти можуть обирати найзручніший для себе спосіб розрахунку залежно від ситуації та за бажання обслуговувати себе самостійно. Водночас це заощаджує час продавців-касирів, які можуть використати його на інші завдання — наприклад, роботу в торговому залі, викладку товарів тощо.

Під час пілотного запуску команда TA-DA! активно працювала над усуненням технічних недоліків. Налаштували автоматичне відкриття грошового ящика, вдосконалили роботу з ручними сканерами для зручності клієнтів, забезпечили коректне друкування всіх типів чеків. Паралельно у TA-DA! оптимізують механізм повернення товарів.

Покупці поступово адаптуються до нових можливостей. Процес звикання до інновацій природний для будь-якої зміни в торговому форматі, особливо коли йдеться про технології самообслуговування. Тому касири у супермаркетах допомагають клієнтам розібратися з новою технологією та навчають їх користуватися гібридними касами самостійно.

Касири також відмічають покращення умов роботи: стало значно зручніше працювати в технічному плані, інтерфейс адаптивний і зрозумілий порівняно з попереднім. А ергономічний дизайн спрощує щоденні операції.

"Поки що не всі покупці розуміють, як користуватися новими касами. Але ми допомагаємо, пояснюємо, і їх обирають все частіше. Завдяки цьому навіть в пікові години черги менші, а у касирів є час на інші завдання", — коментує Ольга, керуюча супермаркетом TA-DA! у м. Полтава.

Найближчими пріоритетами розвитку є створення власної локальної облікової системи та інтеграція функції видачі інтернет-замовлень безпосередньо в касовий інтерфейс. Це доповнить теперішній функціонал, щоб нові каси стали ще зручнішими для покупців та продавців.

Гібридні каси представляють новий підхід до організації торгового процесу. Серед ключових переваг:

  • Оптимізація площі торгового залу. Відтепер не потрібно виділяти окреме місце під каси самообслуговування, а отже цей простір можна використати під інші потреби.
  • Контроль списку покупок із боку покупця. Під час розрахунку на касі клієнт відстежує кожен товар та його ціну, що дає змогу ретельніше контролювати процес покупки.
  • Оптимізація робочого часу касирів. Поки клієнт самостійно здійснює розрахунок, співробітник може консультувати покупців чи працювати в торговому залі.

За результатами пілотного проєкту мережа розглядає можливість масштабування інновації на інші супермаркети.