Опубліковано

Mars інвестує 2 мільярди доларів у виробництво

До кінця 2026 року продовольчий гігант Mars планує інвестувати близько 2 мільярдів доларів у розвиток виробничих потужностей у США.

Нові інвестиції мають посилити інфраструктуру та сприяти впровадженню інновацій у портфоліо з понад 40 брендів компанії — від солодощів до продукції для домашніх тварин. Сьогодні 94% усієї продукції Mars, що продається на американському ринку, виробляється саме у США.

Інвестиційне рішення Mars не є спонтанним — це продовження стратегії, яку компанія системно втілює протягом останніх років. Лише за попередні п’ять років у виробництво в США компанією було вкладено понад 6 мільярдів доларів.

У Mars наголошують: мова не лише про зростання бізнесу, а й про довгострокову присутність у США. За словами фінансового директора компанії Клауса Аагаарда, нові інвестиції допоможуть зміцнити операційну стійкість, адаптуватися до попиту, а також сприятимуть розвитку місцевих громад: «Ми інвестуємо в те, щоб побудувати в США сильніший та стійкіший бізнес — такий, що зростатиме разом із нашими споживачами, підтримуватиме партнерів і забезпечуватиме довгостроковий економічний внесок у громади, де ми працюємо».

Він також підкреслив, що американський ринок залишається найважливішим для компанії — як з погляду традиційного виробництва, так і з урахуванням останніх придбань, зокрема бренду Nature’s Bakery.

Пекарня вартістю 240 мільйонів доларів передбачає створення понад 230 робочих місць та виробництва майже мільярда батончиків щороку. У компанії називають її одним із ключових інфраструктурних проєктів у межах поточної інвестиційної програми.

Сьогодні Mars працює у 49 штатах США, має понад 70 тисяч працівників та керує 38 виробничими об’єктами, ветеринарними клініками та офісами. Лише за останні п’ять років компанія створила в країні понад 9 тисяч нових робочих місць.