Опубліковано

«Близенько» планує розширити мережу до 300 магазинів цього року

Про це в інтерв’ю Forbes розповів Олександр Бережанський, власник Berta Group, до якої входить мережа. Півтора року мережа «Близенько» була збиткова. Щойно модель стала успішною — почали масштабувати.

У нових магазинах мережі встановили власні кавові апарати. Додатковий дохід на місяць — приблизно 1 млн грн.

За словами Олександра Бережанського, компанія готується до змін, які можуть бути після припинення війни, зокрема до виходу іноземних компаній на український ринок. У 2024 році європейський дистрибʼютор Orbico купив компанію Savservice.

Поки 51%, але до кінця наступного року всі 100%. Є й чутки, що польські Biedronka і Zabka приглядаються, та наразі підтверджень немає, додає він.

«Маємо вже 280 магазинів, ще 24 магазини в ремонті, до кінця року буде 300.

Наші ритейл-мережі не представлені в Польщі, тому що ринок досить насичений, конкуренція велика. Там особливо нас не чекають», — зазначив Олександр Бережанський, власник Berta Group.

На його думку, заходити з таким форматом буде складно — від локацій до конкуренції. Якщо вихід і буде, то, можливо, такі «монстри», як АТБ, зайдуть через купівлю когось. Заходити з нуля — складно, додав спікер.