Мережі TA-DA! та «Сільпо» представили новий проєкт з фіксованими цінами
Мережі TA-DA! та «Сільпо» запустили спільний проєкт One Price, що передбачає новий формат шопінгу з фіксованими цінами на різноманітні товари.
У рамках проєкту в супермаркетах «Сільпо» виставлені спеціальні полиці, де представлені десятки продуктів: від дитячих іграшок до побутових дрібниць, і всі за однаковою ціною.
Проєкт One Price відзначається регулярною ротацією асортименту, що відбувається кожні два тижні, що дозволяє швидко реагувати на зміни попиту та адаптувати пропозицію до потреб різних регіонів. Також формат спрощує процес вибору та підрахунку вартості для покупців.
Зараз полиці One Price доступні в супермаркетах «Сільпо» у 7 містах України: Полтаві, Кривому Розі, Дніпрі, Павлограді, Кам’янському, Лозовій та Кропивницькому. Вибір цих локацій став результатом спільного стратегічного планування для тестування формату в різних регіонах країни.
«Будь-які партнерства стають успішними лише в результаті злагодженої комунікації та роботи команд двох брендів, тому важливо налагодити синхронізацію на всіх етапах: від визначення асортименту товару до відвантаження полиць у супермаркетах «Сільпо», — прокоментувала в. о. керівника відділу технології торгівлі TA-DA! Олена Світайло.