Опубліковано

«Молочний альянс» розширює експорт до США та ЄС

«Молочний альянс» активно працює над розширенням своєї присутності на міжнародних ринках. У планах компанії — збільшення експорту до країн Європейського Союзу, враховуючи наявну логістику, розширення асортименту на ринку Молдови, а також виведення нових продуктів на ринок Ізраїлю. Крім того, компанія очікує зростання попиту на свою продукцію в США.

Про це розповіла комерційна директорка АТ «Молочний альянс» (бренди «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Пирятин», «Славія») Вікторія Предборська.

За її словами, «Молочний альянс» спеціалізується на експорті сирів, сирних продуктів, UHT-молока, масла, сухих молочних сумішей та сухого молока.

Компанія має чітку структуру експортної виручки:

  • 40% продукції постачається до Казахстану,
  • 25% — до Молдови,
  • 30% — до країн ЄС (Латвія, Литва, Італія, Румунія, Польща, Болгарія),
  • ще 5% — до інших країн, таких як США, Канада, Грузія, Єгипет, Філіппіни, Саудівська Аравія, В’єтнам, Ліван та інші.

Згідно зі словами Вікторії Предборської, світові тенденції в молочній галузі вказують на те, що споживачі все частіше обирають продукти, які поєднують користь, зручність та збалансований склад. Ці тренди формують основний напрям розвитку молочної переробки: інноваційність, здорове харчування та комфортне споживання.