Опубліковано

«Техно Їжак» зробив ребрендинг вперше за 14 років

Мережа «Техно Їжак» презентувала масштабний ребрендинг. Вперше за 14 років бренд повністю оновив свій візуальний стиль, філософію та простори.

У центрі ребрендингу знайомий аудиторії символ — їжак. Він оновився, але зберіг харизму та впізнаваність, став сучасним і динамічним. Новий логотип відображає зміни в ДНК бренду: замість звичного блакитного тепер яскраво-зелений колір, символ енергії та руху, а блискавка підкреслює швидкість і технологічність.

Для клієнтів «Техно Їжака» швидкість — це головна цінність. Вони звикли отримувати якісний сервіс без очікування, як-от поклейка скла за 60 секунд. Новий візуальний стиль став продовженням цієї філософії: простий, яскравий, інтуїтивний.

«Скажемо щиро: це був нелегкий шлях для нас. Пішло багато часу та суперечок, ітерацій та доповнень. Але ми навіть і уявити не могли, що це так спрацює. Новий їжак вдихнув нову енергію у бренд, а змінена айдентика підвищила впізнаваність», — зазначає Олексій Гулий, засновник бренду «Техно Їжака».

Ребрендинг мережа розробила в партнерстві з артдиректоркою Натою Вовк. Разом із логотипом «Техно Їжак» змінили оформлення острівців і магазинів, уніформу, пакування та мерч. Перші результати перевершили очікування: продажі на оновлених точках зросли на 15%.

Окрім візуального оновлення у мережі відбулися структурні зміни: магазини перейменують на «Їжак», а острівці у торгових центрах залишаться під назвою «Техно Їжак».