Під Києвом відкрився оновлений супермаркет «Сільпо» у стилі васильківської майоліки
У Василькові відкрився оновлений супермаркет «Сільпо», оформлений у стилі васильківської майоліки — кераміки, яку донедавна створювали на місцевому заводі.
Магазин площею 1002 кв. м працює щодня з 8:00 до 23:00 за адресою: м. Васильків, вул. Соборна 64/1.
Одразу біля входу гостей зустрічають впізнавані силуети півників, доповнені колонами-глечиками з авторським ручним розписом. Мотиви васильківської майоліки простежуються як у декоративних фігурах, так і у візерунках, що формують загальну стилістику простору. Над відділом овочів та фруктів розташовано кінетичний артоб’єкт — гончарне коло, що обертається, оточене підсвіченими глечиками.
Центральним елементом інтер’єру стали 16 тарелей, створених за ескізами художників Васильківського заводу — Сергія Денисенка, Марини Кривонос, Михайла Денисенка та Володимира Коваленка. Поруч розміщено QR-код, за яким відвідувачі можуть ознайомитися з історіями митців та дізнатися більше про традиції васильківської майоліки.
Фірмовий шрифт для навігації магазином розробив дизайнер Богдан Гдаль.
На полицях оновленого «Сільпо» відвідувачі знайдуть крафтові продукти «Лавки Традицій», випічку, садовину та городину, а також широкий вибір кулінарії. Доступні й додаткові сервіси: замовлення м’яса для шашлику, послуга чистки риби та Silpo Point — пункт видачі онлайн-замовлень «Сільпо», MAUDAU та партнерських сервісів.
«Ми закохалися в васильківську майоліку, бо в ній багато сміливості та фантазії — у кольорі, формах, образах. Коли почали працювати над концепцією магазину, залучили дослідників і митців, щоб глибше зануритися в тему. Одним із перших ми познайомилися із Сергієм Денисенком, який протягом багатьох років був головним художником Васильківського майолікового заводу. І виявилося, що він — шостий у своєму роду, хто працює з глиною. Його тарелі й скульптури сьогодні зберігаються у приватних колекціях у Канаді, США, Іспанії, Німеччині та Франції.
Донедавна разом із Сергієм у майстерні працював син Юрій, який із початком повномасштабної війни пішов добровольцем. А тепер глиною цікавиться й онук. Ця тяглість вражає. І нам хочеться, щоб якомога більше людей дізналися про майоліку і про митців, які її створюють», — розповідає директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.