Опубліковано

«Епіцентр» збільшує кількість українських постачальників серед малого та середнього бізнесу

Компанія «Епіцентр» нарощує представленість українських постачальників у своїй мережі торгових центрів та готова до тісної співпраці з представниками малого та середнього бізнесу.

Про це розповів Дмитро Танько, директор з роздрібної торгівлі, під час заходу GET Business Festival 2025.

За його словами, за останні 10 років кількість українських постачальників, з якими працює «Епіцентр», зросла з трьох до понад п’яти тисяч. Багато малих підприємців, які починали з невеликих постачань, нині стали постачальниками для міжнародних корпорацій.

"Малому бізнесу я б дав пораду не боятися і стукатися до великих мереж, бути наполегливими та продовжувати працювати попри невдачі. Хотілося б, щоб українських постачальників та виробників ставало все більше, а їх питома вага в мережі продовжувала зростати", — зазначив Дмитро Танько.