All Retail
Сегмент рітейлу
FMCG
Управляюча компанія
ТОВ «АТБ-маркет»
Адреса центрального офісу
49101, Україна, м. Дніпро, пр. О. Поля, 40
Телефон
+380562311056
Керівництво
Голова Ради директорів і Генеральний директор корпорації «АТБ» - Борис Марков
Сайт
http://www.atbmarket.com/
Кількість магазинів
1078
Формат
мягкий дискаунтер
Кількість регіонів покриття
24
Регіони покриття
Харківський, Одеський, Київський, Запорізький, Миколаївський, Дніпропетровський, Черкаський, Хмельницький, Херсонський, Полтавський, Чернігівський, Кіровоградський, Житомирський, Волинський, Луганський, Івано-Франківський, Вінницький, Тернопільський, Сумська, Львівська, Донецька, Чернівецький, Закарпатський

Компанія «АТБ-маркет» сьогодні є найбільшою торговою мережею України за кількістю торгових точок. Також до складу корпорації входять: Кондитерська фабрика «Квітень», М'ясна фабрика «Фаворит», Спортивний клуб «Схід».

Роздрібна мережа "АТБ" була заснована в 1993 році і складалася з 6 гастрономів. У 1999 році фірма отримала назву «АТБ-маркет» (раніше - "Агротехбізнес"). У березні 2001 року почався новий етап у розвитку компанії - впровадження сучасної технології організації роздрібної торгівлі, гастрономи «АТБ» послідовно реорганізували в магазини самообслуговування.

З березня 2001 року гастрономи «АТБ» послідовно реорганізували в дискаунтери, для магазинів мережі розробляється єдиний фірмовий стиль. До грудня 2003 року в 12 містах України працювали вже 85 магазинів «АТБ».

В кінці 2006 року мережа магазинів «АТБ» налічувала 163 магазина в 38 містах України.

У 2008 році було відкрито 76 нових об'єктів "АТБ-маркет". У 2008 фінансовому році товарообіг мережі склав 6,032 млрд грн.

У 2009 році товарообіг мережі "АТБ" склав 8,9 млрд грн, було відкрито 83 нових дискаунтера і мережа продовжила залишатися найбільшою в Україні за кількістю торговельних точок. В цьому ж році мережа зробила другу спробу вийти в регіон Західної України, зокрема були відкриті магазини "АТБ" в Житомирі.

Компанія "АТБ-маркет" позиціонується як національна мережа формату "економний супермаркет», в той же час 90% існуючих торгових точок мережі - це типові м'які дискаунтери. Йдучи в ногу з загальносвітовими тенденціями розвитку дискаунтерів, компанія активно збільшує асортимент товарів під власними торговими марками. В цілому, асортимент магазинів складає більше 3500 товарів, з яких понад 800 - представляють власні торгові марки «АТБ».

Також до складу корпорації "АТБ" входить ТОВ "Рітейл-Девелопмент" (будівельний інжиніринг). Цей підрозділ компанії, що виконує функції замовника при будівництві та реконструкції об'єктів комерційної нерухомості компанії.

Компанія «АТБ» має в своєму розпорядженні ефективну систему логістики, що дозволяє економити на доставці продукції. Компанія володіє цілим рядом великих логістичних комплексів, розташованих майже в кожному регіоні присутності магазинів мережі (в Східній, Південній, Північній Україні).

Мережа дискаунтерів «АТБ» з ринковою часткою 8,9% посіла перше місце в ТОП-5 роздрібних мереж України за даними консалтингової компанії GT Partners Ukraine за 2014 р. Згідно з рейтингом торгових мереж України за кількістю торговельних точок, підготовленому компанією GT Partners Ukraine, мережа "АТБ" на протязі багатьох останніх років займає 1-е місце.

Компанія "АТБ-Маркет" увійшла в рейтинг топ-500 провідних компаній Центральної та Східної Європи за обсягом виручки за 2009 рік, складений компанією Deloitte.

Товарообіг торгової мережі «АТБ» за 2010 рік склав понад 12,96 млд. гривень (з ПДВ), за 2011 рік - 18,055 млрд грн., за 2012 р. - ок. 26 млрд грн. У 2014 р. товарооборот торгової мережі «АТБ» склав 38 млрд. 859 млн. грн. (з ПДВ).

На кінець 2019 р. мережа налічувала 1078 магазинів, розташованих в 24 областях України.

Публікації про мережу

Експансія АТБ в першій половині 2021 року: уповільнення динаміки та акцент на Захід

Темпи нашого життя з кожним роком, місяцем і днем неухильно прискорюються. Це розуміють і представники багатьох сфер діяльності, особливо співробітники сектора роздрібної торгівлі. Щоб не втрачати лідерських позицій на ринку, мереж супермаркетів — крім потужної маркетингової машини і грамотного менеджменту — потрібна чітка стратегія розвитку, в яку входить відкриття нових магазинів.

Опубліковано

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або