All Retail
Сегмент рітейлу
FMCG
Управляюча компанія
ТОВ «АТБ-маркет»
Адреса центрального офісу
49101, Україна, м. Дніпро, пр. О. Поля, 40
Телефон
+380800500415
Керівництво
Голова Ради директорів і Генеральний директор корпорації «АТБ» - Борис Марков
Сайт
http://www.atbmarket.com/
Сторінка в Facebook
https://www.facebook.com/ATB.Market.tm/?locale=uk_UA
Сторінка в Instagram
https://www.instagram.com/atb.market.official/
Кількість магазинів
1182
Формат
мягкий дискаунтер
Кількість регіонів покриття
23
Регіони покриття
Харківський, Одеський, Київський, Запорізький, Миколаївський, Дніпропетровський, Черкаський, Хмельницький, Херсонський, Полтавський, Чернігівський, Кіровоградський, Житомирський, Волинський, Івано-Франківський, Вінницький, Тернопільський, Сумська, Львівська, Донецька, Чернівецький, Закарпатський

Компанія «АТБ-маркет» сьогодні є найбільшою торговою мережею України за кількістю торгових точок. Також до складу корпорації входять: Кондитерська фабрика «Квітень», М'ясна фабрика «Фаворит», Спортивний клуб «Схід».

Роздрібна мережа "АТБ" була заснована в 1993 році і складалася з 6 гастрономів. У 1999 році фірма отримала назву «АТБ-маркет» (раніше - "Агротехбізнес"). У березні 2001 року почався новий етап у розвитку компанії - впровадження сучасної технології організації роздрібної торгівлі, гастрономи «АТБ» послідовно реорганізували в магазини самообслуговування.

З березня 2001 року гастрономи «АТБ» послідовно реорганізували в дискаунтери, для магазинів мережі розробляється єдиний фірмовий стиль. До грудня 2003 року в 12 містах України працювали вже 85 магазинів «АТБ».

В кінці 2006 року мережа магазинів «АТБ» налічувала 163 магазина в 38 містах України.

У 2008 році було відкрито 76 нових об'єктів "АТБ-маркет". У 2008 фінансовому році товарообіг мережі склав 6,032 млрд грн.

У 2009 році товарообіг мережі "АТБ" склав 8,9 млрд грн, було відкрито 83 нових дискаунтера і мережа продовжила залишатися найбільшою в Україні за кількістю торговельних точок. В цьому ж році мережа зробила другу спробу вийти в регіон Західної України, зокрема були відкриті магазини "АТБ" в Житомирі.

Компанія "АТБ-маркет" позиціонується як національна мережа формату "економний супермаркет», в той же час 90% існуючих торгових точок мережі - це типові м'які дискаунтери. Йдучи в ногу з загальносвітовими тенденціями розвитку дискаунтерів, компанія активно збільшує асортимент товарів під власними торговими марками. В цілому, асортимент магазинів складає більше 3500 товарів, з яких понад 800 - представляють власні торгові марки «АТБ».

Також до складу корпорації "АТБ" входить ТОВ "Рітейл-Девелопмент" (будівельний інжиніринг). Цей підрозділ компанії, що виконує функції замовника при будівництві та реконструкції об'єктів комерційної нерухомості компанії.

Компанія «АТБ» має в своєму розпорядженні ефективну систему логістики, що дозволяє економити на доставці продукції. Компанія володіє цілим рядом великих логістичних комплексів, розташованих майже в кожному регіоні присутності магазинів мережі (в Східній, Південній, Північній Україні).

Мережа дискаунтерів «АТБ» з ринковою часткою 8,9% посіла перше місце в ТОП-5 роздрібних мереж України за даними консалтингової компанії GT Partners Ukraine за 2014 р. Згідно з рейтингом торгових мереж України за кількістю торговельних точок, підготовленому компанією GT Partners Ukraine, мережа "АТБ" на протязі багатьох останніх років займає 1-е місце.

Компанія "АТБ-Маркет" увійшла в рейтинг топ-500 провідних компаній Центральної та Східної Європи за обсягом виручки за 2009 рік, складений компанією Deloitte.

Товарообіг торгової мережі «АТБ» за 2010 рік склав понад 12,96 млд. гривень (з ПДВ), за 2011 рік - 18,055 млрд грн., за 2012 р. - ок. 26 млрд грн. У 2014 р. товарооборот торгової мережі «АТБ» склав 38 млрд. 859 млн. грн. (з ПДВ).

На кінець 2019 р. мережа налічувала 1078 магазинів, розташованих у 24 областях України.

Станом на кінець 2021 р. мережа налічувала 1314 магазинів, розташованих у 24 областях України.

На 31.03.2023 р. мережа дискаунтерів "АТБ" об'єднувала 1182 торгових точки, розташованих в 23 областях України.

Публікації про мережу

Екологічна колаборація: АТБ та Duracell реалізують масштабний проєкт

Компанія АТБ у співпраці з дистибютором «САВСЕРВІС», а також Duracell та PromoService реалізує масштабний проєкт зі збору та утилізації використаних елементів живлення. Спеціальні контейнери, виконані у вигляді впізнаваної батарейки Duracell, встановлені у понад 1000 торговельних залах супермаркетів мережі АТБ. Потрапивши туди, використані батарейки згодом відправляються за кордон на перероблення фаховими підприємствами.

Опубліковано

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або