Андрій Немировський: «Найвигідніше працювати у масс-маркет сегменті, який є найбільш прибутковим»
На полицях сучасних супермаркетів в Україні сьогодні можна побачити велику кількість товарів іноземного виробництва. Дехто завозить таку продукцію самостійно, розвиваючи так званий «власний імпорт», а дехто залучається допомогою компаній-професіоналів. З керівником однієї з таких фірм, виконавчим директором ТОВ «Регно Італія УА» Андрієм Немировським, поспілкувався All Retail
- Доброго дня. Озираючись в минулий 2017-ий рік і на ринок роздрібної торгівлі зокрема, як Ви вважаєте – українська економіка вже пройшла свої найгірші часи?
- Доброго дня. Однозначно, тенденції, які спостерігаються в українській економіці можна вважати позитивними. Особливо якщо порівнювати із серединою 2015 року, коли стрімко виріс курс гривні по відношенню до того ж долара. В 2016 році торгівля приходила в себе після «потрясінь», а 2017-ий рік характеризувався стабільним ростом продажів.
- В FMCG секторі Ваша компанія співпрацює з багатьма українськими рітейлерами. Хто з них являється Вашими ключовими клієнтами?
- Ми співпрацюємо практично з усіма українськими мережами, як національними (METRO Cash&Carry, Fozzy Group, «Ашан», NOVUS, «Фуршет», «Велика Кишеня», «Таврія В» та ін.), так і локальними, яких загалом по Україні налічується близько 70.
- «Регно Італія УА» імпортує сири, алкоголь, пасту і т.д. Які товари є Вашими флагманами продажів в Україні?
- На сьогоднішній день наші флагмани – це ігристі вина ТМ «Fiorelli», а також сири ТМ «Käserei Champignon» та «Landana».
- Чи вводились нові позиції в асортимент Вашої компанії в 2017 р.? Які?
- Звичайно, адже розширення асортиментного ряду сприяє підвищенню продажів. Відповідно, ми збільшуємо кількість SKU як з існуючими, так і з новими постачальниками. Для прикладу, неабиякою популярністю у 2017 році користувались сири для грилю Grill-Käse від ТМ «Käserei». Також новинками 2017 р. стали сири Гауда та Козячий з трюфелем від нашого голландського партнера, німецькі крем-сири Primello із смаками лосося, з ароматними травами, фруктами.
Із цікавих нових позицій року, що минув, можна також виділити натуральні італійські сиропи TOSCHI.
- Як Ви вважаєте, чому в Україні є лише одиничні представники сектора делікатес-маркетів (Le Silpo, Gourmet House). Вся справа лише в товщині гаманця рядового українця?
- У цілому світі є тенденція, що найвигідніше працювати у масс-маркет сегменті, який є найбільш прибутковим та найменш проблемним. І Україна тут – не виняток. Уявіть, що ви літаком транспортуєте з Італії 30 кг елітного сиру, термін зберігання якого становить тиждень. На його кінцеву вартість однозначно впливають дорога логістика, великі списання, які пов’язані із коротким терміном придатності, мінімальний розмір імпортованої партії і т.д. Кінцева ціна такого сиру – космічна, а продажі – мінімальні.
А тепер уявимо, що таких позицій в асортименті - кілька тисяч. Тому, надзвичайно важко якісно організувати такий бізнес. Плюс, не варто забувати, що попит на ексклюзивний дорогий товар в десятки разів нижчий, ніж на доступну продукцію масового вжитку. Відповідно, і гравців на такому ринку значно менше.
- Ясно. І наостанок - на чому буде робити акцент Ваша компанія в 2018 р.?
- Наша компанія постійно шукає нові цікаві продукти для розширення асортиментного ряду позицій, які ми імпортуємо. Окрім цього, ми намагаємось максимально удосконалити та налагодити усі процеси всередині компанії, щоб якомога якісніше та продуктивніше виконувати свою роботу.
нтерв'ю було опубліковано в електронному журналі All Retail за квітень 2018 р.