Опубликовано

Norven змінив айдентику і презентував соціальні програми бренду

На початку червня відбувся масштабний захід, присвячений ребрендингу Norven і презентації соціальних програм бренду.

Норвегія і свіжість

Надихнувшись красою норвезьких фіордів і свіжістю норвезької риби, був створений новий дизайн Norven - бренду, який уособлює силу і велич природи.

Кришталево чиста вода норвезьких фіордів, чіткі лінії дерев’яних будиночків, обриси гірських вершин з легким сяйвом, і спрощений слоган на логотипі, який говорить «Taste of Norway» - все символізує чистоту і підкреслює високу якість продукту.

Новий дизайн - це відображення не тільки свіжості і батьківщини бренду, а й сучасних тенденцій, готовності закохувати в свій смак людей в кожній країні.

Norven продовжує підкорювати світ і з кожним роком зачаровує своїм смаком все більше людей в різних куточках земної кулі. Вже сьогодні бренд має мільйони шанувальників на 5 континентах в 19 країнах світу. У травні цього року Norven був успішно представлений на найбільшій міжнародній виставці морепродуктів Seafood Expo Global, що проходила в Бельгії.

В рамках ребрендингової кампанії Norven відбувся масштабний захід до Дня захисту дітей.

Norven не тільки втілює бажання насолоди смаком найсвіжішої риби, а й відповідально ставиться до майбутнього нації, підтримуючи розвиток молоді та спорту в Україні.

Саме тому бренд є вірним партнером і надійною опорою для футбольного клубу «Мрія UFC» і спортивного клубу карате з однойменною назвою "Norven", який входить до складу топових клубів карате України.

За підтримки бренду Norven вже багато років проходить щорічний Футбольний турнір до Дня захисту дітей в місті Куп'янськ Харківської області.

Цього року Norven провів чотирнадцятий Футбольний турнір серед дитячих футбольних команд зі всієї України, серед яких «Динамо Київ», «Шахтар», «Металіст 1925», «Ворскла» Полтава, «Барса» Суми. Взяти участь в турнірі також приїхала команда з Ізраїлю «Бейтар Туброк» Тель-Авів.

Вже доброю традицією стало проведення під час турніру танцювальних змагань серед навчальних закладів. Цього року відбувся п'ятий Профлеш-конкурс на призи від бренду Norven. Грандіозне свято щорічно організовується для вихованців творчих клубів, навчальних закладів середньої та дошкільної освіти. Завдяки своїй майстерності діти мають можливість виграти значні грошові премії для обладнання і розвитку своїх шкіл і дитячих садочків.

"Допомагати дітям досягати результатів, навчити їх перемагати, і найголовніше - бачити як вони щиро радіють і світяться від щастя. Це найкраща мотивація для мене і моїх однодумців. Не зупинятися, а продовжувати працювати і йти до успіху !!! Все тільки починається! Тепер з нами оновлений NORVEN !!! "- зазначив Олег Лущик, Голова правління Universal Fish Company - представника бренду Norven в Україні.

Norven є справжнім другом для дітей і молоді, підтримуючи їхні бажання розвитку і досягнення своїх мрій. Адже ім'я бренду в перекладі з норвезької означає «норвезький друг».

Офіційно підтвердити оновлений Norven і підтримати учасників турніру приїхали посол Норвегії в Україні Уле Тер'є Хорпестад, представники найбільших торгових мереж і рибних компаній.

Синергія кращих морепродуктів, сучасних інноваційних технологій і професіоналізму співробітників - це запорука відмінної якості бренду Norven.