Опубликовано

Henkel ставить за мету використовувати в упаковці 100% пластику, який підлягає переробці й утилізації

  • Сьогодні понад 80% упаковки, яку використовує у своїй діяльності компанія Henkel, вже підлягає вторинній переробці.
  • До 2025 року компанія Henkel має намір перейти на 100%-ве використання упаковки, що можна буде переробляти, повторно використовувати або яка піддаватиметься біохімічному розпаду.*

*За винятком клейових продуктів, залишки яких можуть впливати на переробку або забруднювати продукцію переробки.

Тому реалізація цілей сталого розвитку компанії Henkel, міжнародного лідера у галузі виробництва косметичної продукції та хімічних засобів для побуту і промисловості, особливо  в галузі екології та захисту довкілля, — одне із ключових завдань, яке відображає глобальні цілі ООН зі сталого розвитку та передбачає захист довкілля і дбайливе ставлення до ресурсів.

«Зараз частка перероблюваного використаного пластику в усьому світі не перевищує 14%, а щорічно понад 8 млн тонн пластикових відходів забруднюють навколишнє середовище. Це проблема застарілої лінійної економіки, коли упаковка після використання продукту переважно перетворюється на відходи. Весь світ зараз працює над переходом до економіки замкненого циклу, головна ідея якої полягає у збиранні та переробці використаних матеріалів для їхнього повторного використання у якомога більшій кількості наступних виробничих і споживчих циклів. Це дозволить не лише заощадити ресурси (очевидна вигода для бізнесу), але й зменшити вплив на довкілля. Тому компанія Henkel поставила собі за мету: до 2025 року ми хочемо, щоб 100% пакувального матеріалу, який використовується у всіх продуктах, підлягало переробці»,розказала під час виставки Ніна Домбровська, президент компанії «Хенкель» в Україні.

В усьому світі Henkel приділяє особливу увагу інноваційним рішенням з використання, утилізації, переробки та повторного використання пластикової упаковки. У межах Henkel Sustainability Week компанія «Хенкель Україна» провела у своєму офісі виставку «Пластикова упаковка @ Henkel», на якій поділилася передовими інноваційними рішеннями у галузі поводження з пластиком, що знаходять своє відображення у бізнес-практиці глобальної Henkel та українських підрозділів компанії. Вже зараз компанія здійснює кроки, щоб підвищити частку упаковки, яка виготовлена із переробленого пластику.

«У світі існує велика проблема з поводженням із пластиковими відходами. Адже ще 50 років тому вся світова промисловість виробляла пластику в 20 разів менше, аніж зараз.  Сьогодні 8 мільйонів тонн пластику потрапляє у природне середовище, забруднюючи його, тому в усьому світі доволі серйозно підвищують вимоги до поводження з ним.  Є державні структури, експерти та медіа, які консолідувалися задля вирішення цього глобального виклику. Відповідальні компанії розробляють політики та стандарти поводження з пластиком і  його відходами. Навіть ритейлери, з якими ми співпрацюємо (вони теж продають продукцію у пластику),  також підвищують свою відповідальність за зменшення його частки в упаковці та впливу на довкілля. Наша місія — використання матеріалів, що не шкодять природі, створення раціонального дизайну упаковки, який дозволить замкнути цикл «виробництво – переробка – повторне використання». Ця тема стає важливою і для споживачів. У багатьох країнах світу зараз є велика кількість людей, які  вибирають продукти, звертаючи увагу на упаковку, і не підтримують тих виробників, які нехтують питаннями захисту довкілля від пластику», розказала під час виставки Ніна Домбровська.

На виставці «Пластикова упаковка @ Henkel» у межах Henkel Sustainability Week, компанія представила цікаві факти та технології, які відображають найсучасніші світові досягнення у створенні виробничих циклів, що сприяють повторному використанню сировини та переробці готової упаковки на нову тару або на корисні товари й речі, які щодня використовуються у побуті.

Крім того, боротьба з пластиковими відходами дозволяє в усьому світі надавати допомогу соціально вразливим категоріям людей — вони отримують винагороду за зібраний пластик. Соціальне підприємство The Plastic Bank ставить за мету зменшення кількості пластику, що потрапляє в навколишнє середовище, та створює можливості для покращення життя людей, які живуть вкрай бідно. The Plastic Bank із партнерами будує на Гаїті нові станції збирання пластику, де громади можуть заробляти гроші чи отримувати послуги, збираючи пластикові відходи, перш ніж вони потраплять до водних шляхів або океанів.

«Henkel — перша велика глобальна компанія, яка стала партнером соціального підприємства The Plastic Bank і успішним учасником проекту Social Plastic. У Европі з жовтня 2018 року почався випуск першої упаковки для продукції Henkel із маркуванням Social Plastic®.  Це 25 тисяч пляшок для засобів для прання та побутових мийних засобів. Бізнес-підрозділ Henkel Beauty Care також провів успішне тестування упаковок із так званого соціального пластику і вже у 2019 році обидва бізнес-підрозділи планують розширити використання упаковок із маркуванням Social Plastic® на окремих виробничих лініях. Споживачі, купуючи товари у такій упаковці, розуміють, що це комусь допомагає»,розказала Ніна Домбровська про деякі світові ініціативи, що підтримує компанія.