"Рукавичка" приєдналась до програми лояльності Fishka
Відтепер мережа магазинів «Рукавчика» є учасником програми лояльності Fishka, яка налічує вже понад 4,5 млн клієнтів. Учасники програми отримують бали за кожну витрачену гривню з карткою Fishka, а накопичені бали використовують на знижки, поповнення рахунку, сертифікати чи цінні винагороди з каталогу.
Особливістю є те, що 1 картка Fishka діє у будь-кого з 23 партнерів програми. Кожна мережа має свої особливості нарахування балів Fishka. В мережі «Рукавичка» бали нарахуваються за схемою:
- 1% - за будь-які товари;
- 2% - за товари власних торгових марок та власний імпорт;
- 2% - спеціальна пропозиція для пенсіонерів;
- 5 грн –учасники отримують за реєстрацію в програмі на сайті чи в додатку Fishka.
Важливо, що до Дня народження учасники програми лояльності отримують 7% бонусів протягом трьох днів до свята, у день народження та 3-х днів після.