Опубликовано

Як виглядає найбільший дизайнерський «Сільпо» у стилі Всесвіту фільму «Мавка. Лісова пісня» у Blockbuster Mall

Новий найбільший дизайнерський «Сільпо», оформлений у стилі Всесвіту анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня», — це результат творчої колаборації двох великих національних брендів: мережі супермаркетів «Сільпо» й української студії Animagrad (FILM.UA Group). Простір та інтер'єр магазину наповнений реальністю й українською автентикою майбутнього анімаційного фільму, який поки що на стадії виробництва. 

«Animagrad має на меті створювати національних анімаційних персонажів, які стануть улюбленими героями для нашої аудиторії. Прагнемо, щоб молоді покоління зростали на сучасній  українській культурі, образах та традиціях, тому дуже пишаємося, що Мавка вже розпочала цей шлях і як бренд підкорила серця багатьох українців, серед яких і наші комерційні партнери. Надзвичайно раді, що «Сільпо» — велика, прогресивна та динамічна компанія — розділяє наші погляди й робить ставку саме на українських героїв, вбачаючи в цьому перевагу для розвитку», — розповідає продюсер проєкту Ірина Костюк. 

«Всесвіт Мавки — красивий, безмежний, він має безліч смислів і меседжів до вітчизняної та зарубіжної аудиторії, тому у нього так багато форматів втілення — від мультфільму до брендування простору. Коли, врешті, ми побачили готовий магазин — у нас перехопило подих від масштабу й майстерності втілення задуму. Щасливі, що Мавка має таку офлайн-резиденцію, яку, впевнена, з радістю будуть відвідувати сім’ями не тільки заради покупок, а й задля дозвілля і естетичної насолоди», — зазначає креативний продюсер мультфільму «Мавка. Лісова пісня» Анна Єлісєєва.

Обов'язково знайдіть на одній із стін спеціального героя Мавчиного Всесвіту — Рисеня, яке уособлює тварин, що перебувають на межі зникнення, і привертає увагу до проблеми вирубування українських пралісів. 

«Ми одразу закохалися у Всесвіт Мавки, і цей магазин — наш вклад у підтримку та популяризацію українського кіномистецтва. Ми витратили багато часу, щоб гості відчули цю особливу атмосферу. Окрім інтеграції основних героїв, у дизайні  «Сільпо» ви знайдете руни й візерунки, дивні рослини та магію», — пояснює директор з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва. Наприклад, Водяник оселився в рибному ресторані «Тихі води», Лісовик — у м'ясному закладі «Дика місцина», а нова зона «Вега-бар» підкреслює атмосферу магічної флори.

Для «Сільпо» у Blockbuster Mall розробляли спеціальну концепцію. Це не лише найбільший, але й найсучасніший дизайнерський супермаркет мережі площею 5766,2 кв. м. 

У зоні фудкорту, разом з рибним та м'ясним ресторанами, знаходяться піцерія з дров’яною піччю для приготування традиційної неаполітанської піци, класичні італійські пасти, східнокитайські страви від дзяо-бару, суші-зона зі стравами на винос. «Спеціально для цього  «Сільпо» ми створили нову зону «Вега-бар», де гості зможуть придбати найсвіжіші смузі та соки, готові до вживання фрукти чи салати», — пояснює Катерина Огуряєва. 

У зоні «Лавка традицій», яка представляє продукцію крафтових українських виробників, розширений асортимент і сироварня «Чизарня», де, окрім сиру, виготовлятимуть молочні продукти. У рибній та зоні кулінарії є власні коптильні, а в пекарні — тандир та цех випічки. В зоні алкоголю ми розмістили винну кімнату зі спеціальним температурним режимом для вибраних позицій, а у винному барі можна насолодитися келихом або пляшкою вина з наших полиць. На другому поверсі для гостей проводитимуть лекції, дегустації та майстер-класи «Академії смаку» «Сільпо». 

«Сільпо» має не лише оформлення в стилі світу анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня». Тут також можна стати власником справжніх артефактів, пограти з героями і навіть спробувати деякі прояви Всесвіту Мавки «на смак». Оригінальна зона, розміщена на вході в супермаркет, стане чудовим місцем для фотосесій. Крім того, скориставшись спеціальним додатком із доповненою реальністю MAVKA AR, можна побачити справжнє диво. Варто лише навести камеру телефона на магічну руну, і вона оживе на екрані. 

Blockbuster Mall розміщено на найбільш жвавому перехресті Києва: 200 тисяч людей щодня їдуть проспектом Степана Бандери в один бік і 150 тисяч – вулицею Набережно-Рибальською. «В Україні немає інших місць із таким вражаючим трафіком. 350 тисяч людей щодня зможуть відвідувати Blockbuster Mall лише тому, що він розміщений у зручному для них місці, ходити в супермаркет та магазини, їсти й розважатися. Ми усвідомлювали, що переваги локації повинні бути використані максимально, тому в концепцію проєкту закладено характеристики, які піднімають ТРЦ на багато рівнів вище порівняно з конкурентами. І відкриття найбільшого дизайнерського супермаркету мережі «Сільпо» у Києві – один із закономірних кроків на шляху реалізації нашого задуму», — пояснив Віталій Бойко,СEO та засновник NAI Ukraine — компанії, яка створила концепцію ТРЦ.