Опубліковано

Володимир Соболєв призначений СМО VARUS

Володимир Соболєв має значний досвід роботи в маркетингу. В команду VARUS він перейшов з найбільших банків Східної Європи - «ПриватБанк». Там, Володимир майже 3 роки обіймав посаду директора з digital-маркетингу, відповідаючи за онлайн-комунікації та нестандартні маркетингові проекти.

Володимир закінчив Харківський державний університет, де отримав PhD degree in Economics (Measuring the effectiveness of marketing retailers), та встиг підвищити софт і хард скілз в Stanford University за спеціальністю Design Thinking. Його професійний маркетинг досвід становить понад 8 років. З 2014 по 2017 обіймав керівні посади в маркетингових підрозділах компаній BRANDER і ARTSTEP. Працював з такими брендами, як Shatel, Maxus, EnglishHome і Альфа-Банк. Серед кейсів в його портфоліо: створення маркетингових стратегій і запуск кампаній нового типу, реалізація масштабних всеукраїнських і регіональних комплексних digital проектів.

"Як відомо, за традицією, що заочно склалася в світі рітейлу, директора з маркетингу в рітейл беруть тільки людей зі світу рітейлу. - жартує HRD VARUS Ірина Безлепкіна. У меседжі щодо відмови від паперових відеорезюме, ми прагнули доповнити пункт людиною, яка не боїться вийти за рамки звичних форматів. Зараз модно говорити про Діджитал трансформації, більшість компаній декларують це напрям у своїх стратегіях. Але, головний індикатор серйозності намірів - не декларації, а люди. Насамперед ТОП-менеджери, які цю стратегію реалізують. Дуже важливо, щоб вони були цифровими. Саме тому, призначення на посаду СМО менеджера з потужним Діджитал-бекграундом є головним доказом розвитку цифрової трансформації VARUS.

"Ми дуже раді, що Володимир приєднався до нашої команди. Український ринок рітейлу дає нам безліч можливостей і ми переконані, що завдяки своєму digital-досвіду Володимир допоможе переосмислити підходи до комунікації з клієнтами ", - говорить СЕО мережі Азюковская Наталія.

"Очолити департамент маркетингу VARUS - значний особистий і професійний виклик", - ділиться Володимир. Це завжди круто коли тебе оточують люди, які мотивують, підтримують, надихають і власним прикладом демонструють сильні компетенції в прийнятті стратегічно важливих для бізнесу рішень. У мене багато планів та ідей, які ми почнемо реалізувати вже найближчим часом з маркетинг-командою.

Varus - національна мережа супермаркетів, представлена на ринку продуктового роздробу України компанією Омега. Перший супермаркет мережі відкрився в 2003 році в Дніпрі. Станом на 8 квітня 2020 торгова мережа налічує 94 супермаркети загальною торговою площею 88 242 м2. Мережа супермаркетів Varus входить в число найбільших FMCG-мереж по товарообігу за даними Асоціації рітейлерів України