Як бізнес виходить з карантину: результати опитування від Ringostat
21 червня стартувало опитування про те, як бізнес виходить з карантину. Його провели Ringostat — платформа колрекінга, телефонії і наскрізний аналітики. Вона ділиться з нашими читачами результатами опитування. Дізнайтеся, з якими складнощами зіткнувся бізнес, що планує робити з персоналом, як змінює цінову політику і багато іншого.
За задумом Ringostat, результати опитування допоможуть бізнесу:
- дізнатися, якою бачать ситуацію інші учасники ринку;
- подивитися, як поводяться компанії при виході з карантину, і порівняти це з власними діями;
- проаналізувати, які аспекти ви могли упустити, і посилити свої позиції;
- зрозуміти, на які моменти зараз не звертають увагу інші гравці — і, використовувати це, щоб отримати більше частки ринку.
Результати опитування компанія оформила у вигляді наочної інфографіки:
Які висновки дозволяє зробити опитування
- Карантин змусив бізнес масово діджиталізуватися. Багато компаній ввели онлайн-послуги, більшість планує вкладати 100% бюджету на просування в мережі.
- Підприємці передбачувано зіткнулися зі зниженням попиту і відтоком клієнтів. При цьому складності з доставкою і логістикою стали проблемою для меншої кількості опитаних.
- Більшість компаній не планує підвищувати ціни, на другому місці бізнес, який подумує про підвищення не більше, ніж на 10%.
- Велика частина керівників і менеджерів не вважає, що карантин їх надовго вивів з ладу. Вони очікують, що за півроку повернуться до колишніх обсягів прибутку, а частина респондентів відзначили навіть зростання заробітку.
- Більшість компаній роблять ставку на поліпшення сайту і платний трафік для просування. Також ефективним каналом вважається SMM.
- При цьому інструменти для автоматизації та контролю сейлзiв, впровадження скриптів не користуються популярністю. Хоча саме це часто допомагає ефективно збільшити конверсію в продаж і не вимагає додатково вкладатися в сайт або рекламу.
- CRM стала найпопулярнішим інструментом автоматизації робочих процесів. Подібні системи планує використовувати більшість компаній навіть після виходу з карантину.