Viber більше не співпрацює з Facebook
Viber приєднався до найбільших міжнародних компаній, які бойкотують Faсebook через небажання соцмережі боротися з агресією на своєму майданчику і захищати дані користувачів.
Rakuten Viber, що володіє одним з провідних у світі додатків для вільного та безпечного спілкування, оголошує про припинення всіх ділових взаємин з Facebook і приєднується до глобального руху #StopHateForProfit. З програми Viber будуть видалені Facebook Connect, Facebook SDK і GIPHY; також компанія зупиняє всі рекламні кампанії в соціальній мережі — інформує new-retail.ru
На тлі хвилі негативних публікацій, що з’явилися у величезній кількості в Facebook, група міжнародних правоохоронних організацій (включаючи ADL і NAACP) запустила кампанію #StopHateForProfit в знак протесту проти бездіяльності Facebook щодо публікацій, що розпалюють ненависть на платформі.
До акції приєдналися близько 200 компаній і організацій по всьому світу, серед яких такі гіганти, як Microsoft, HP, Unilever, Ford Motor, Coca-Cola, PepsiCo, Adidas, Reebok, Starbucks та багато інших. Великі міжнародні бренди, які раніше розміщували рекламу в Facebook, в знак протесту з початку липня припиняють рекламні кампанії в соціальній мережі на місяць.
Враховуючи численні випадки неправомірного використання даних, сумнозвісну історію з Cambridge Analytica, в ході якої політична консалтингова компанія отримала доступ до даних близько 87 млн. користувачів Facebook, нездатність платформи контролювати ксенофобські висловлювання, Viber виступає на підтримку руху #StopHateForProfit і розриває всі ділові зв’язки з Facebook.
Всі дії, необхідні для припинення співпраці Viber з Facebook, будуть реалізовані в липні. Витрати на рекламу в Facebook припинені з кінця червня.